محمدرضا صباغیان در جلسه هم اندیشی انجمن رشد و توسعه شهرستان بهاباد با بیان اینکه نماینده مجلس نماینده آحاد ملت است گفت : کارها و اقدامات مسئولان در تمام زمینه ها حتی خدمت رسانی به مردم باید رصد شود .

وی با اشاره به اینکه همدلی و همکاری مسئولین با مردم در هر شهرستان باعث رشد و بالندگی آن شهر میشود گفت : همکاری و همدلی همه جانبه مسئولین و مردم باعث رشد و بالندگی منطقه خواهد شد.

محمد رضا صباغیان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه باید میزان اعتبار هر استان و شهرستان به طور واضح و گویا مشخص شود گفت:طی نامه ای از استان خواسته شده است تا در این رابطه پاسخگو باشد و میزان اعتبارات و سهم پرداختی هر شهرستان تعیین شود.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور درادامه سخنان خود به بحث قانون و قانونگذاری اشاره کرد و افزود : یکی ازوظایف نمایندگان مجلس قانون گذاری و نظارت است.

صباغیان با بیان اینکه در بحث قانون گذاری دو طرح به مجلس ارائه دادیم گفت : ما در بحث قانون گذاری دو طرح به مجلس ارائه کردیم که یکی از این طرحها درباره کوچک تر شدن حوزه های انتخابیه و پاسخگوئی وزرا به مسئولین میباشد.

نماینده مردم بهاباد به تشکیل شوراهای مشورتی در حوزه های انتخابیه خود اشاره نمود و افزود : در 5 شهرستان حوزه انتخابیه شورای مشورتی با استفاده از افراد نخبه و خبره از هر گروه و قشر خاصی تشکیل شده است تا مشکلات مردم را بر اساس اهمیت ارائه دهند.

صباغیان با اشاره به اینکه در ژاپن با کشوری که حدود 200 سال سابقه مجلس دارد 2500 قانون وجود دارد گفت : در کشور ما مجلسی که 290 نفر نماینده دارد دارای 12 هزار قانون است.

نماینده مردم شهرستان‌های ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر نمایندگان به وظایف ذاتی خود توجه داشته باشند و قانون صحیح وضع کنند و بر آن نظارت دقیق داشته باشند، بسیاری از مشکلات جامعه برطرف خواهد شد.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشوردر نشست انجمن رشد و توسعه بهاباد با اشاره به دیدار خود در سفر وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات به بافق گفت : در سفر وزیر ارتباطات به بافق در مورد مسائل پست و مخابرات بهاباد صحبت هایی شد و از وزیر درخواست نمودیم تا مرکز مخابرات بهاباد به اداره مخابرات همراه با چارت سازمانی ارتقاء یابد و همچنین نیروی انسانی مورد نیاز برای اداره پست بهاباد در نظر گرفته شود که قول پیگیری داده شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا