زاده رحمانی فرماندار بافق در جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بافق ایجاد منبع درآمد پایدار را گامی موثر در همیاری و مساعدت در اجرای برنامه های این انجمن عنوان نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛جلسه انجمن حمایت از زندانیان بافق با حضور فرماندار بافق، دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان و برخی دیگر از اعضای این انجمن در محل فرمانداری برگزار شد.

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در این جلسه بر لزوم ایجاد منابع تامین مالی جهت مساعدت و همیاری انجمن در اجرای برنامه ها تاکید کرد و اظهار داشت: راه اندازی واحد های تولیدی و خدماتی کوچک می تواند در تامین منابع مالی انجمن حمایت از زندانیان نقش موثری داشته باشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافق نیز در این جلسه گفت: وقتی یک شخص به زندان می رود خانواده آن فرد هم درگیر مشکلات فراوانی می شوند که باید تدابیری اندیشیده شود که یک چتر حمایتی برای این خانواده های ایجاد و مشکلات و آسیب های احتمالی به آنان به حداقل برسد.

محمد سجاد اعتباری در ادامه افزود: بکارگیری و استفاده از زندانیان بند باز به عنوان نیروی کار در پروژه های عمرانی شهرستان توسط پیمانکاران بومی می تواند نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی زندانیان و خانواده آنها ایفا نماید.

در ادامه این جلسه حاضرین پیرامون برنامه ها و اهداف انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بافق بحث و تبادل نظر کردند.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا