تبريك  پيشگامان كوير يزد به مناسبت خصوصي سازي شركت مخابرات ايران:
آمادگي خود را براي انجام هرگونه همكاري لازم را در جهت نيل به اهداف عاليه نظام باکنسرسیوم توسعه اعتماد مبینا علام مي داریم.
یزدفردا :چند وقت قبل  بزرگترين معامله در بورس ايران با ارائه بخشي از سهام شركت سهامي مخابرات ايران، انجام شد و شرکت پیشگامان کویر یزد یکی از رقبای این معامله در دقیقه نود از گردونه رقابت ها حذف گردید که این حذف با واکنش های مختلفی  انعکاس یافت و البته جسته و گریخته مطالبی نیز در این رابطه  در یزدفردا البته با استفاده ار منابع مختلف منتشر شد .خبری  که در این رابطه ( با توجه به اهمیت نوع برخورد  شرکت رقیب با موضوع) حائز اهمیت می باشد خبر تبریک پیشگامان کویر یزد است که به علت عدم  دیافت خبر  توسط   همکاران ما  منتشر نشده بود و لذا  جهت  ثبت در یزدفردا  و اطلاع فردائیان این خبر هر چند با تاخیر منتشر  می شود .

پیشگامان کویر یزد :بي شك مديران و پرسنل شركت تعاوني پيشگامان كوير يزد به عنوان يك نهاد تعاوني و مردمي بر خود افتخار مي كنند كه توانستند علي رغم حضور قدرتمند و مهم در بخش هاي مختلف و متنوع حوزه ارتباطات و مخابرات ايران اسلامي به عنوان يكي از رقباي مهم و تاثير گذار در اين ماراتن اقتصادي حضور داشته باشند، هرچند شرايط حضور تا آخرين مرحله اين حادثه تاريخي را نيافتند.

روز  اتفاق نادري در حوزه اقتصاد ايران رقم خورد. بزرگترين معامله در بورس ايران با ارائه بخشي از سهام شركت سهامي مخابرات ايران، فصل نويني را در اين بخش آغاز كرد.

به گزارش یزدفردا بنابراعلام  روابط عمومی شرکت پیشگامان کویر یزد - خوشبختانه اين رخداد در آغاز دهه چهارم انقلاب شكوهمند ايران اسلامي نشان از اثبات دوباره توانمندي كشورمان در حوزه هاي مختلف است. مهمترين نكته اين رخداد، اجرايي شدن اصل 44 قانون اساسي در راستاي تبعيت از مقام عظماي ولايت مبني بر واگذاري امور به مردم وبخش خصوصي مي باشدو جاي بسي خوشحالي است كه اين اتفاق با محوريت حوزه ارتباطات ايران رقم مي خورد چراكه اين مسئله نويد بخش آينده اي تاثيرگذار براي ارتباطات ايران است .

بي شكمديران و پرسنل شركت تعاوني پيشگامان كوير يزد به عنوان يك نهاد تعاوني و مردمي بر خود افتخار مي كنند كه توانستند علي رغم حضور قدرتمند و مهم در بخش هاي مختلف و متنوع حوزه ارتباطات و مخابرات ايران اسلامي به عنوان يكي از رقباي مهم و تاثير گذار در اين ماراتن اقتصادي حضور داشته باشند، هرچند شرايط حضور تا آخرين مرحله اين حادثه تاريخي را نيافتند.

از سوي ديگر اين شركت به عنوان اولين شركت بخش تعاوني كشور توانست در چنين معامله اي حضور داشته باشد تا بار ديگر، تعاون به عنوان ابزاري كارآمد براي حل بسياري از مسائل و مشكلات اقتصادي و مديريتي ايران جلوه كند. اين امر نشان از حمايت و تلاش مديران حوزه تعاون كشور به خصوص وزارتخانه محترم تعاون در جهت حمايت از بخش تعاوني براي نيل به اهداف عاليه نظام مقدس جمهوري اسلامي از جمله كسب سهم ارزشمند 25 درصدي تعاون از اقتصاد كشور مي باشد.

ذكر اين نكته ضروي است كه اين مهم جز با ادامه حمايت بخش تعاوني و تدبير راه كارهاي قانوني لازم دست نيافتني جلوه مي كند.

شركت تعاوني پيشگامان كوير يزد ضمن تبريك به کنسرسیوم "توسعه اعتماد مبین"به عنوان برنده بزرگترين مزايده بورس ايران اعلام مي دارد با توجه به نقش حياتي ارتباطات و مخابرات در پيشرفت كشور اميدوار است اين گروه علاوه بر دست يابي به اهداف خود، با ايجاد بستر مناسب براي اپراتورها و ديگر فعالين عرصه مخابرات و ارتباطات نقش خود را به عنوان مديريت مخابرات ايران به درستي ايفا كند و از عنوان برنده بزرگترين معامله تاريخ ايران دفاع نمايد. همچنين اين مجموعه به عنوان يك شركت داراي تجربه وتوان فني و مديريتي لازم، آمادگي خود را براي انجام هرگونه همكاري لازم را در جهت نيل به اهداف عاليه نظام باکنسرسیوم "توسعه اعتماد مبین"اعلام مي دارد.

ذكر اين نكته ضروري است شركت تعاوني پيشگامان كوير يزد آنچه برخي مراجع در خصوص ابهامات مزايده سهام شركت مخابرات ايران مطرح مي كنند تبري مي جويد وهيچ اعتراضي نسبت به اين مزايده نداشته و برخي مسائل مطرح را از طريق مرسوم و قابل قبول قانوني حل و فصل خواهد كرد.

شركت تعاوني پيشگامان كوير يزد بار ديگر ضمن تبريك به کنسرسیوم "توسعه اعتماد مبین"از اينكه سرانجام شركت سهامي مخابرات ايران به ليست شركت هاي خصوصي ايران پيوست ابراز خشنودي مي كند و اميدوار استخصوصي سازي مخابرات ايران فرصتي مغتني براي پيشرفت در اين حوزه و در نتيجه سربلندي نظام جمهوري اسلامي در منطقه و جهان باشد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا