به ریاست معاون عمرانی استاندار برگزار شد؛نشست كارگروه دفاتر پیشخوان دولت


یزدفردا "نشست كارگروه دفاتر پیشخوان دولت به ریاست معاون امور عمرانی استاندار و با حضور اعضای این كارگروه در محل دفتر معاونت امور عمرانی استانداری یزد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، " سید محمد میرسعیدی " با اشاره به بررسی طرح واگذاری ارائه خدمات دستگاه های دولتی به مردم از طریق دفاتر پیشخوان دولت گفت: دستگاه هایی چون آب و فاضلاب، گاز، برق و... علاوه بر ارائه خدمات از طریق دفاتر خدماتی خود باید در نزدیكترین مكان محل سكونت مردم در شهرها و روستاها از طریق دفاتر پیش خوان دولت به ارائه خدمات بپردازند.
معاون استاندار با تشریح طرح پیش بینی شده در دولت افزود: دستگاه های مختلف باید خدماتشان را از طریق دفاتری شبیه به پلیس+ 10 ارائه دهند تا مردم در راستای دریافت خدمات مربوطه الزامی برای مراجعه به مركز خاصی نداشته نباشند.
میرسعیدی صرفه جویی در مصرف انرژی، زمان و كاهش ترافیك شهری را از جمله پیامدهای مثبت اجرایی شدن این طرح برشمرد و افزود: همان طور كه فرهنگ استفاده از دفاتر ارتباطات برای انجام امور بانكی و مخابراتی در بین مردم جا افتاده است لازمه اجرایی شدن طرح مذكور فرهنگ سازی استفاده از این خدمات می باشد.
وی گفت: در جمع بندی جلسات كمیته فنی مصوب شد خدمات اداره كل ثبت احوال در 4 مركز از دفاتر پیشخوان دولت در سطح شهر ارائه گردد.
معاون امور عمرانی استاندار ایجاد راهكار برای بستر سازی مناسب و آموزش های جامع نیروهای انسانی مشغول به كار در دفاتر پیشخوان دولت را موجب افزایش كارآیی و فراگیر شدن این دفاتر ارزیابی كرد.
وی مهم ترین مطلب برای فرهنگ سازی در خصوص استفاده صحیح و همه جانبه از سیستم دفاتر پیشخوان دولت را، دقت و سرعت لازم همراه با حمایت مردم دانست.


یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا