کار با اعمال شاقه در شهرداری یزد


کار با اعمال شاقه در شهرداری یزد
مصالح و منافع جامعه را می توان فدای مصلحت و منفعت فرد کرد!؟
نظر امام جمعه محمد آباد در باره قانون شکنی میوه فروش هایی که راه عبور مردم را در پیاده روها سد می کنند چیست!؟

بدلیل مخالفت غیرمنطقی یک میوه فروشی که بصورت خلاف مغازه چند دهنه اش را در نوار سبز بلوار ... احداث و پله های آهنی مغازه را نیز بر خلاف قانون در پیاده رو نصب کرده و بر خلاف قانون، میوه هایش را در پیاده رو می چیند، شهرداری یزد مجبور شد تا با کمال تاسف! برای نصب یک پل عابر پیاده در خطرناکترین محلی که تابحال چندین عابر پیاده در آنجا کشته شده اند، با یگان ویژه پلیس و پلیس زن در محل حاضر شود، و اما تجمع و جنجال تنی چند از میوه فروش ها که منجر به این حرکت سوال برانگیز شد، باید زنگ خطری برای مسئولان سیاسی و امنیتی شهر و استان باشد، و در فرصت مناسب تحقیق و بررسی کنند که قدرت میوه فروش های «محمد آبادی» در یزد از کجا سرمنشاء می گیرد!؟
بسیاری از میوه فروش های شهر و بخصوص میوه فروش های اهل محمد آباد یزد، سطح پیاده روهای شهر را نیز جزو مغازه محسوب نموده و برای چیدن جعیه های میوه اشغال کرده اند، و حتی اداره اجرائیات شهرداری یزد نیز با همه قدرت و توان نتوانسته است که حریف قانون شکنی های عیان این صنف پر زور شود.
اینک امروز جدا از صنف آجیل فروشی که پیاده روهای خیابان امام و قیام را اشغال کرده اند، اکثر میوه فروش های شهر نیز پیاده رو را که حق و محل عبور مردم است اشغال کرده اند، و هیچکس در این شهر و دیاری ...... حریف دهان کجی و پیاده رو گیری این قانون شکنان نمی شود و براستی چرا!؟ میوه فروش ها زور و قدرت دارند و یا اینکه شهرداری و فرمانداری صعیف هستند و قدرت ندارند!؟
تبصره اول: به معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری یزد، که «میوه گیر» نشد و نظر کارشناسی و منافع جامعه را فدای نظر «کاسبی» نکرد، خسته نباشید می گوئیم، و امید داریم که در اطراف میدان امام حسین (ع) و دیگر سوهای میدان شهدای محراب نیز عابر پیاده را ببینند و برای عبور و مرور عابرین پیاده، پل عابر پیاده نصب نمایند.
تبصره دوم: آنها که امروز حق مردم را نادیده می گیرند، فردا خدا با آنان چه خواهد کرد!؟
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا