پیشگامان جزو یکی از  شرکت های برتراینترنتی خردادماه

شرکت پيشگامان توسعه ارتباطات به عنوان یکی از شرکت های اقماری گروه پیشگامان کویر جزو شرکت های برتر اینترنتی ماه خرداد معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی گروه پیشگامان کویر، مركز مديريت توسعه ملي اينترنت (متما) كه زيرنظر سازمان فن‌آوري اطلاعات فعاليت دارد، ماهانه به انتشار گزارش‌هايي درباره برترين شركت‌هاي ارائه‌دهنده خدمات اينترنتي مي‌پردازد.

با مراجعه به سايت متما مي‌توان براي سنجش و تست سرعت اينترنت خود با اتصال به نزديكترين سرور، به ميزان سرعت واقعي اتصال خود به اينترنت پي برد و در اين نوع آزمايش کاربران با استفاده از مرورگر خود به سرور سنجش متصل شده و دو طرف نرم‌افزار سنجش (Client Side و Server Side) با تبادل بسته‌هاي مشخصي از اطلاعات و زمان‌بندي ارسال و دريافت بسته‌ها متوسط سرعت اتصال کاربر را محاسبه مي‌کند.

سرعت محاسبه شده در اين حالت ميزان پهناي باند استفاده نشده (ظرفيت خالي خط) در طول زمان آزمايش است، در نتيجه در صورتي که بخشي از پهناي باند موجود توسط ارتباطات ديگري اشغال شده باشد ميزان سرعت محاسبه شده کمتر از ظرفيت واقعي خط خواهد بود.

به گزارش ايسنا، با مشخص بودن ميزان سرعت واقعي اتصال به شبكه و شاخص‌هايي از جمله متوسط سرعت دريافت (برحسبKbps)، متوسط کيفيت دريافت (بر حسب درصد)، متوسط سرعت ارسال (بر حسبKbps) و متوسط کيفيت ارسال (بر حسب درصد) ترتيب شركت‌هاي ارائه دهنده خدمات اينترنتي از قوي به ضعيف مشخص مي‌شود.

تست‌هاي اين مركز براي ماه گذشته برروي بازه سرعت دريافت كمتر از 512Kbps انجام شده است كه نتايج ده تايي‌هاي برتر به دست آمده به شرح ذيل است:

بازه زماني 1 الي 8 شرکت پيشگامان توسعه ارتباطات در رتبه چهارم قرار دارد.

بازه زماني 8 الي 16:  شرکت پيشگامان توسعه ارتباطات در رده پنجم قرار دارد.

بازه زماني 16 الي 24: شرکت پيشگامان توسعه ارتباطات در رده چهارم قرار دارد.

گفتنی است شرکت پيشگامان توسعه ارتباطات به عنوان یکی از شرکت های اقماری گروه پیشگامان کویر به عنوان ارائه دهنده اینترنت پرسرعت در سطح کشور در حال فعالیت است و برای چندین ماه متوالی جزو برترین شرکت های ارائه دهنده خدمات ADSL معرفی میشود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا