توهین متصدی پمپ بنزین به مردم را که باید نظارت کند ؟

حرکت قلدر  مابانه متصدیان پمپ بنزین با مردم را به چه تعبیر نماییم ؟؟


نامه وارده به یزدفردا :حدود ساعت یازده و نیم امشب جهت بنزین زدن به پمپ بنزین سید گل سرخ مراجعه کردیم متاسفانه هیچ کس جوابگوی ما نبود .

بعد از اعتراض به متصدی که در حال چرخش در دور جایگاه بود شروع به بد دهنی  نموده و با کمال بی ادبی در حالی ما همگی زن بودیم خود را صاحب اختیار و ما را بردگانی می دانست که هر زمان ایشون عشقشون کشید و دلشون خواست جواب ما را خواهند داد !!!!!

و زمانی که یکی  دیگر از افراد حاضر اقدام به زدن بنزین نمود فردی که خود را مالک و اختیار دار پمپ معرفی می کرد آمد و با قطع کردن پمپ کارت را خارج کرد و با بی ادبی تمام اظهار داشت دلم نمی خواهد که بنزین به شما بدهم .

قصه همین جا ختم نشد با پلیس 110 تماس کردیم که البته جای تقدیر دارد در کمترین فرصت در محل حضور یافتند و پس از شنیدن اعتراض ما گفتند خوب می رفتید پمپ دیگری و بعد هم گفتند حالا بروید بنزین بزنید مانع نمی شوند !!!!!


البته نکته مهم اینجاست :

1- بنزین سهمیه ای است ،خوب است دستشان درد نکند ،اما آیا یک جایگاه دار اجازه دارد به هر کس که خواست بنزین ارائه دهد ؟

2-آیا یک جایگاه دار حق دارد هر زمان که دلش خواست مراجعین را معطل نماید و آیا این توهین به مردم نیست ؟

3- آیا با توجه به اینکه اینجانب زن و همراهیانم نیز همه زن بودند این برخورد در جامعه اسلامی درست است؟

4-آیا یک جایگاه دار که عرضه کننده بنزین است حق دارد در جامعه جو بدبینی ایجاد نماید ؟

5-آیا اگر نظارتی بر اینگونه امور بود جایگاه داران با کمترین نیرو اقدام به ارائه خدمات می کردند که چندین پمپ را یک نفر اداره کند و مردم خود مجبور باشند به جای کارگر پمپ بنزین خدمت کنند و به دنبال متصدیان برای دادن پول بگردند ؟

6-مسئولین محترم برای یک لحظه همسران خود را به جای اینجانب بگذارند و نظارت بفرمایند در جامعه اسلامی فحاشی و بد دهنی پاسخ اعتراض به حق مردم نباشد

در پایان مشخصات خود را در اختیار یزدفر دا برای پیگیری قرار داده و حاضرم در هر مرجعی برای دفاع از حق قانونی خود و دیگر مراجعینی که اینگونه مورد بی احترامی قرار می گیرند حاضر شوم .


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا