دررسانه ها:

تجاوز گروهی به زنی در ملارد کرج

یکی از متجاوزین افغانی است

یزدفردا دررسانه ها:6 عضو یک باند شرارت که به اتهام آدم‌ربایی، آزار و اذیت یک زن جوان و سرقت اموالش تحت تعقیب پلیس‌ آگاهی ملارد بودند، دستگیر شدند. 

بامداد جمعه ـ 31 تیر ـ راننده‌ای هنگام عبور از یکی از محله‌های ملارد با مشاهده زنی که بی‌هوش کنار جوی آب افتاده بود به یاری او شتافت و موضوع را به پلیس خبر داد. با حضور ماموران در محل حادثه، زن بی‌هوش به بیمارستان منتقل و مداوای وی توسط پزشکان آغاز شد. با تشکیل پرونده قضایی در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ملارد، تحقیقات پلیسی برای رازگشایی از این حادثه آغاز شد. 

دام شیطانی 6 مرد برای زن جوان 

چند ساعت پس از حادثه، ماموران با حضور در بیمارستان و تحقیق از زن جوان متوجه شدند وی هنگام بازگشت به خانه‌اش، از سوی یک راننده ربوده شده و سپس در دام شیطانی او و 5 مرد دیگر گرفتار شده است و متهمان اموال وی را هم سرقت کرده‌اند. 


با اطلاعات به دست آمده از شاکی، چهر‌ه‌نگاری رایانه‌ای از مردان شرور صورت گرفت و مشخصات 2 خودروی پراید نقره‌ای و سفید رنگ متهمان شرور در اختیار گشت‌های انتظامی قرار گرفت و در حالی که تحقیق در این باره ادامه داشت، یکی از خودروهای متهمان که بدون سرنشین رها شده بود، کشف و توقیف شد. 


دستگیری نخستین مرد شرور 

ماموران اداره آگاهی ملارد در مرحله بعدی با کمک زن شاکی موفق شدند، کانکسی‌که وی را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند در میدان صیادشیرازی شناسایی و با هماهنگی قضایی یک مرد افغان را که در این محل ساکن بود دستگیر کنند. با انتقال مرد افغان به پلیس آگاهی، وی بازجویی شد و ادعا کرد ماموران او را اشتباه دستگیر کرده‌اند و با زن شاکی آشنایی ندارد. به این ترتیب زن جوان ـ شاکی ـ در مواجهه حضوری با مرد متهم و با شناسایی‌اش وی را به عنوان یکی از مردان آزارگر معرفی کرد. 


با مشخص شدن این موضوع متهم دوباره بازجویی شد و اعتراف کرد زن جوان را مورد آزار و اذیت قرار داده است. 


در پی اعتراف مرد افغان، جستجوها برای دستگیری دیگر اعضای فراری این باند ادامه داشت تا این که ماموران در بررسی از سامانه پلیس راهنمایی و رانندگی متوجه شدند خودروی به جا مانده از مردان شرور، متعلق به مردی است که در تهران زندگی می‌کند. بنابراین، با احضار مالک خودرو به پلیس آگاهی معلوم شد، وی خودرو را به یک معتاد کارتن خواب به نام آیدین فروخته است. 


بنابراین با احتمال این که آیدین یکی از همان متهمان فراری است، پاتوق‌های احتمالی‌اش را تحت نظر قرار دادند و وی در تهران دستگیر شد. با انتقال متهم به پلیس آگاهی وی در مواجهه حضوری با شاکی و دیگر متهم پرونده به آزار و اذیت شاکی همراه 4 همدستش اعتراف کرد. 


اعتراف سرکرده باند 

مرد شرور در اظهاراتش به پلیس گفت: چندبار به اتهام شرارت و خرید و فروش موادمخدر دستگیر و روانه زندان شده‌ام. چندی پیش با آزادی از زندان دوباره به یک کمپ ترک اعتیاد رفتم و همان‌جا 4 نفر از دوستانم را که به کمپ رفت و آمد داشتند، دیدم. 


چند شب پیش از حادثه طبق توافق با همدستانم قرار شد زنی را ربوده و پس از آزار و اذیت از خانواده‌اش اخاذی کنیم. به این ترتیب شب حادثه زن جوان ـ شاکی ـ را به عنوان مسافر دربستی از میدان گل‌های شهر سوار کردم و در میانه راه قصد ربودن وی را داشتم که با تغییر مسیرم او متوجه شد و با شکستن شیشه خودرو خود را بیرون انداخت و فرار کرد. 


سرکرده باند با اشاره به شب حادثه گفت: در همین موقع با دوستانم تماس گرفته و آنها که در همان حوالی بودند، زن نجات یافته را تعقیب و با سد راهش او را بار دیگر ربوده و با انتقال به بیابان‌های شهر مورد آزار و اذیت قرار دادیم. 


پس از سرقت پول، طلا و گوشی تلفن همراه با انتقال زن ربوده شده به یک کانکس که مقابل باغ متروکه منتهی به یک کارگاه مبل‌سازی بود، وی را در اختیار دیگر از همدستانم و یک مرد افغان گذاشته و آنها نیز او را مورد آزار و اذیت قرار دادند. 


در پی اعتراف تکان‌دهنده سرکرده باند که یک جوان 25 ساله است، 2 نفر از همدستانش در اندیشه و 2 نفر دیگر در تهران شناسایی و دستگیر شدند و به همدستی دیگر متهمان در آزار و اذیت شاکی اعتراف کردند. 


بنابر این گزارش، اعضای این باند مخوف که همگی 20 تا 25 ساله‌اند، با قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس مسلمی، رئیس شعبه اول دادسرای ملارد روانه زندان شدند. تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

 

منبع:  جام جم

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا