امام جمعه ابرکوه:پیش بینی حکیمانه رهبری در رابطه با نا آرامی های مردمی در قلب اروپا محقق شد

امام جمعه ابرکوه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان خود کشانده شدن نا آرامی های مردمی به قلب اروپا را پیش بینی نمودند و قیام محرومین به اروپا تحقق نظر بصیرانه رهبری است.
ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در جمع مردم شهرستان اظهار داشت: مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی های های اخیر خود، ناآرامیهای مردمی در جهت احقاق حق محرومین و ستم دیدگان تا قلب اروپا را پیش بینی نمودند واینک در مرحله آشکار تحقق این نظر بصیرانه، شاهدیم که روباه پیر استعمار در دام انتقام ملت خود گرفتار آمده است.
وی افزود: پلیس انگلیس با کشتن یک سیاهپوست بی گناه ، از چهره و ماهیت فاشیست و نژاد پرستانه حکومت لندن پرده برداشت و خشم مردمی را که در زندگی انگلیسی خود ،سهمی جُز فقر و بیکاری و تبعیض نژادی ندارد ، برافروخت.
حسینی افزود: با این اتفاق، شعله قهرملت تحت ذلت در خیابانها و میادین شهرهای انگلیس اشتعال یافت و پلیس پایگاه دمکراسی غربی و مهد رعایت حقوق بشری ، آنان را به اتهام مشتی اوباش و اراذل و دزد به گلوله بست.
وی یاد آور شد: آن ها با وحشیانه ترین طریق ممکن به مردم خود حمله ور شده و آنان را مورد ضرب و شتم قرار دادند و جمع زیادی را بازداشت و روانه شکنجه گاههای خود کردند و جمعیت انبوهی را که به جرم سیاهپوستی از بسیاری حقوق شهروندی در زمینه های اقتصادی ، اجتماعی و آموزشی محروم هستند و حق خود را مطالبه می کند ، به خاک و خون کشید.
حسینی افزود : تحقق و پیروزی قیامهای رهائی بخش محرومین، از اهداف و آرمانهای فرامرزی انقلاب اسلامی است که به تبع آرمان جهان شمولش ، و به حکم بشر دوستی، این حرکتهای حق طلبانه مورد حمایت دولت و ملت ایران اسلامی است .
وی حرکت عمومی مردم اسرائیل علیه حکومت جعلی و صهیونیستی خود را نیز از نمودهای رسوائی خود کامگان غربی خواند که حتی این فرزند نامشروع ، در بین ملت خودش نیز جایگاه و پایگاهی متزلزل دارد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا