مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد:جشنواره ملی ایده های برتر نقش موثری در توسعه یزد دارد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: برگزاری جشنواره ملی ایده های برتر در استان دارالعلم و دارلعباده یزد نقش بسیار موثری در پیشرفت و توسعه این استان خواهد داشت.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی جشنواره ملی ایده های برتر، امرالله فلاح زاده با اشاره به میزبانی استان یزد در جشنواره ملی ایده های برتر، گفت: برگزاری چنین جشنواره ای در یزد می تواند، نقش بسیار موثری در توسعه این استان داشته باشد.

وی تصریح کرد: برای بسیاری از ایده هایی که از نقاط مختلف کشور در این جشنواره مطرح خواهد شد، با توجه به ظرفیت و پتانسیل های یزد این امکان وجود دارد که در این استان عملیاتی و به منصه ظهور برسد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد همچنین برگزاری جشنواره ملی ایده های برتر را نقطه عطفی در توجه به ایده و کارآفرینی در سطح کشور توصیف کرد.

فلاح زاده ادامه داد: جشنواره ملی ایده های برتر نقش مهمی در کارآفرینی بر عهده دارد از این رو می تواند به عنوان نقطه عطفی در سطح کشور مطرح باشد.

وی با اشاره به نقش این جشنواره در توجه به ایده و خلاقیت، افزود: جشنواره ملی ایده ای برتر در تشویق و ترغیب جوانان به نوآوری و خلاقیت تاثیر مهمی خواهد داشت.

فلاح زاده ادامه داد: این جشنواره سبب می شود تا جوانان به تفکر در زمینه ایده های نو بپردازند و با نوآوری و خلاقیت بتوانند ایده های جدیدی را به جامعه ارائه دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با تبیین حمایت های این اداره کل تاکید کرد: جشنواره ملی ایده های برتر قطعا مورد حمایت این اداره کل قرار دارد و از آن حمایت می شود.

وی بیان کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تشکیل تعاونی از تعاونی های دانش بنیان حمایت می کند و تسهیلات ویژه با کارمزد پائین دراختیار آنان قرار می دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با تشریح جزئیات بیشتراین حمایت ها در بخش اعتباری و پرداخت تسهیلات، گفت: اگر طرح و ایده جدیدی مطرح شود، این اداره کل می تواند تا 2 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد 4 درصد دراختیار آنان قرار دهد.

گفتنی است، نهمین جشنواره ملی ایده‌های برتر آذر ماه سال جاری در یزد با همکاری گروه پیشگامان برگزار خواهد شد و مهلت ارسال ایده‌ها نیز تا 25 آبان ماه تعیین شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا