حضور گروه پیشگامان در نمایشگاه الکامپ هفدهم

یزدفردا:گروه پیشگامان در هفدهمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک – ایران الکامپ – 18 تا 22 آذرماه امسال در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود، حضور خواهد داشت.


به گزارش روابط عمومی گروه پیشگامان، بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات کشور امسال با شعار " ایران الکامپ؛ آینده امروز" با موافقت ستاد اجرایی این نمایشگاه در 5 روز برگزار خواهد شد.


آنچه سامانه خبری این نمایشگاه اعلام کرده است زمان برگزاری این دوره از نمایشگاه الکامپ از 4 به 5 روز ارتقاء یافت تا بازدید کنندگان و شرکتها از زمان بیشتری برای ایجاد فضای تعاملی و تبادل اطلاعات در جهت ارتقای سطح فناوری اطلاعات کشور، استفاده کنند.


تنها سه شرکت گروه پیشگامان به صورت مجزا در این نمایشگاه شرکت می کنند و خدمات متنوع خود را ارائه خواهند کرد.


شرکت های پیشگامان محتوا گستر، شرکت پیشگامان امن افزار و شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات از جمله سه شرکت گروه پیشگامان هستند که در الکامپ حضور دارند و محصولاتی همچون اینترنت پرسرعت ADSL ، خدمات تلفن بین الملل، خدمات امنیت وب و شبکه و ... را ارائه می کنند.


مجری و برگزارکننده الکامپ هفدهم ، تعدادشرکت کنندگان در این دوره از نمایشگاه را با رشد 20 درصدی 600 شرکت داخلی و خارجی اعلام کرده و این در حالی است که سال گذشته 450 شرکت در الکامپ ایران حضور داشتند.


در این نمایشگاه شرکتهای فعال در حوزه های برق اضطراری UPS - باطری و تجهیزات جانبی، دستگاه های اندازه گیری و آموزشی – فناوری آموزشی ، دوربینهای مدار بسته و آیفونهای تصویری، تبلیغات اینترنتی- بازاریابی تحت وب ، گرافیک کامپیوتر- انیمیشن کامپیوتر – رسانه های دیجیتال و سیستمهای مالتی مدیا، لواز م صوتی و تصویری- تصویربرداری و عکاسی ، بازی های کامپیوتری- سرگرمیها و تجهیزات وابسته، برنامه های پژوهشی و توسعه فن آوری ، فناوری اطلاعات مورد استفاده در تجهیزات راه دور و تکنولوژی ارتباطات، آموزش علوم و فنون کامپیوتری و IT ، تحقیق و توسعه – سرمایه گذاری – بازارهای آینده و فناوریهای در حال ظهور، خدمات پس از فروش و پشتیبانی کامپیوتری و انجمنها – نشریات و مجلات تخصصی حضور خواهند داشت.



گروه پیشگامان از تمامی علاقه مندان برای حضور در این نمایشگاه و بازدید از غرفه های گروه پیشگامان در سالن خلیج فارس غرفه شماره 44 دعوت می کند.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا