4۰میلیون تومان بخاطر یک زن خیابانی!

زن مهمان که مرد صاحبخانه را با چای بی‌هوش و از خانه‌اش ۴۰ میلیون تومان طلا و جواهر سرقت و فرار کرده بود، تحت تعقیب پلیس تهران قرار گرفت.

البرز: رسیدگی به این پرونده چند روز پیش با شکایت مردی مبنی بر سرقت طلا و جواهراتش به ارزش ۴۰ میلیون تومان از سوی یک زن در دستور کار ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.


شاکی در اظهاراتش به پلیس گفت: چند هفته پیش از حادثه در بوستانی با زن جوانی آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت. با پی بردن به وضعیت اخلاقی و خانوادگی‌اش تصمیم گرفتم از او خواستگاری کنم. به او پیشنهاد ازدواج دادم که قرار شد ماجرا را با خانواده‌اش در میان بگذارد. روز حادثه زن جوان را به خانه‌ام دعوت کردم تا هدیه‌ای را که خریده بودم به وی بدهم.


شاکی با اشاره به سرقت طلا و جواهرات خانه‌اش گفت: زن مهمان به آشپزخانه رفت تا چای بیاورد. دقایقی بعد وقتی چای را نوشیدم بی‌هوش شدم و وقتی بیدار شدم، یک روز گذشته بود.


در بررسی وسایل خانه متوجه شدم، مقادیری طلا و جواهرات به ارزش ۴۰ میلیون تومان از صندوقچه سرقت شده است. با زن جوان تماس گرفتم، اما تلفن همراهش خاموش بود و موفق به یافتن او نشدم.


با دستور قضایی بازپرس سلطانی، رئیس شعبه نهم دادسرای ناحیه ۲ تهران، تحقیقات ماموران در این باره آغاز شد و با تحقیق از همسایه‌های شاکی معلوم شد، شب حادثه زن مهمان سراسیمه از خانه شاکی بیرون آمده و با یک خودروی عبوری از محل دور شده است.


زن مهمان به اتهام بی‌هوش کردن شاکی و سرقت طلا و جواهرات او تحت‌تعقیب پلیس تهران قرار گرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا