طبس- حقانی- خبرنگار یزدفردا: "حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم مهاجریان" ضمن شرکت در مراسم افتتاح رسمی ساختمان پلیس فرودگاه طبس، با توجه به رفت و آمد زیاد مردم طبس با مرکز استان یزد و طولانی بودن این مسیر، بر لزوم راه‌اندازی پرواز طبس - یزد تاکید کرد.


امام جمعه طبس با تقدیر از مسئولان به دلیل توجه مطلوب به فرودگاه طبس در راستای ایجاد زیرساخت‌های اساسی در این فرودگاه، گفت: با توجه به اینکه طبس در مرکز کشور و مجاورت چندین استان واقع شده است، فرودگاه این شهر از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: خداوند متعال ذخایر و منابع معدنی متنوع و متعددی را در شهرستان طبس به ودیعت گذاشته است که بهره‌برداری بهتر از این ذخایر نیازمند برقراری پروازهای مرتب و منظم برای تسهیل رفت و آمد مهندسان و کارشناسان است.


حجت الاسلام مهاجریان تصریح کرد: به دلیل عشق و ارادت خاص مردم دارالمؤمنین طبس به حضرت امام رضا(ع)، معمولاً مردم منطقه سفرهای زیادی به مشهد مقدس دارند که بر این اساس باید پرواز طبس - مشهد راه‌اندازی شود.

وی اضافه کرد: مهاجریان هم‌چنین خواستار استمرار و افزایش پروازهای طبس - تهران شد و خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی برای استفاده مردم از هواپیما و به حداقل رساندن تأخیر و کنسلی پروازها، می‌تواند تأثیر بسزایی در راستای استفاده بیشتر مردم از هواپیما داشته باشد و با توجه به سرمایه‌گذاری عظیم نظام و دولت در فرودگاه‌ها باید بهره‌برداری بهتری از این امکانات صورت گیرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا