سید روح الله حسینی – خبرنگار یزد فردا: حیدر نوروزی در جمع فرماندهان و مدیران دستگاههای امدادی و انتظامی استان یزد افزود: همكاری و هماهنگی كاملی بین دستگاه های اجرائی در راستای هر چه خدمات رسانی بهتر به مردم در تعطیلات پایان سال و آغاز سال جدید وجود دارد .

وی ادامه داد :در بحث ترافیك با بكارگیری همه امكانات و نیروها و استفاده از نیروهای كمكی پادگان‌های آموزشی، امنیت راه‌ها و جاده‌های درون‌شهری و برون‌شهری تأمین می شود.


معاون عمرانی استاندار یزد گفت: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده با كاهش 20درصدی تصادفات در استان یزد همراه بودیم و امیدواریم با روند اقدامات مثبتی كه از سوی همه دستگاههای مسئول در این زمینه خواهد شد، شاهد كمتر شدن آمار تصادفات باشیم .

وی ادامه داد :معرفی فرهنگ دارالعباده و ارزشهای اسلامی این استان به میهمانان نوروزی باید همواره در فعالیت ها مد نظر و اهتمام ویژه قرار گیرد .


نوروزی افزود:با توجه به اعلام دستگاههای مسئول در بحث ایجاد امنیت عمومی ، 255 واحد گشتی در حوزه انتظامی استان یزد پیش‌بینی شده و 10واحد گشت دوچرخه در هسته مركزی شهر یزد و 10موتورسیكلت گشت در نقاط مختلف شهر یزد انجام وظیفه خواهند نمود و در مسیرهای ورودی و خروجی همه شهرستانهای استان نیز مكانهایی برای خوش آمدگویی و خدمات رسانی مشخص شده و علاوه بر توزیع رایگان نقشه شهر، اقداماتی از جمله موارد بهداشتی و خدماتی از جمله آب جوش و مكان نصب چادر و آدرس محل های اسكان را به مسافران نورزی ارائه خواهند نمود.

معاون عمرانی استاندار یزد در پایان گفت: قطعا امسال نیز همچون سال‌های گذشته با همكاری و همدلی مردم و هماهنگی بسیار خوبی كه بین دستگاههای استان یزد وجود دارد ، تعطیلات خوبی را برای مردم یزد و مسافران نوروزی همراه خواهیم داشت .

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد نیز در این مراسم گفت: پیش‌بینی‌های لازم در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی در ایام نوروز صورت گرفته و همه نیروهای پلیس در این ایام در حالت آماده‌باش هستند .

سرهنگ منوچهر امان اللهی افزود: تمهیدات لازم برای امنیت و آرامش شهروندان در ایام نوروز با توجه به شعار نوروز امسال ناجا بهار من آرامش و رضایت توست اندیشیده شده است.

وی ادامه داد:در ایام تعطیلات نوروز امسال دو هزار و 500 نیروی نظامی و انتظامی برای ایجاد امنیت حضور دارند و علاوه بر گشتهایی كه تاكنون بوده 35 واحد گشت آشكار و 20 گشت نامحسوس با حضور در جاده ها و محورها ، ضمن رصد تخلفات با آنها برخورد می كنند.


فرمانده نیروی انتظامی استان یزد گفت: با توجه به قانون جدید با متخلفانی كه اقدام به تخلفاتی همچون سرعت غیرمجاز ، سبقت ، انحراف به چپ و غیره كرده اند برخورد و خودرو آنها از سه تا 10روز توقیف می شود و علاوه بر آن پلیس نامحسوس در ناوگان حمل و نقل استان حضور دارد و در صورت مشاهده تخلف ،برخورد قانونی می شود.


امان اللهی در پایان خطاب به نیروهای انتظامی حاضر در مراسم گفت: اعمال قانون باید در آخرین اولویت كاری شما باشد و بعداز همه مراحل باید نسبت به اعمال قانون اقدام شود

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا