به گزارش بهروز خلیلی "مترجم خبری یزدفردا : پلیس امریکا بعد از بازداشت کردن یک دانشجو آن را در بازداشتگاه رها کرده و در این حالت تا چند روز این دانشجو مجبور به نوشیدن ادرار خود شد تا زنده بماند


یزدفردا : پلیس امریکا بعد از بازداشت کردن یک دانشجو ،وی را در بازداشتگاه رها کرده و در این حالت تا چند روز این دانشجوبرای زنده ماندن مجبور به نوشیدن ادرار خود شد.

به گزارش بهروز خلیلی "مترجم خبری یزدفردا : دانیال چانگ 23 ساله در تاریخ 21 آوریل از طرف پلیس سندیاگو آمریکا  همراه با هشت نفر دیگر  که به جرم حمل سلاح و مواد مخدراشتباهی بازداشت شده بودند.

براساس گزارشی که تلویزیون  NBC پخش کرد: هشت نفرمتهم مورد اشاره توسط پلیس ایالت سندیاگو آمریکا در  یک اتاق 5فوت در 10 فوت  بدون هیچ رسیدگی رها شده بودند.

و جالب تر اینکه وضعیت مکان نگهداری این دانشجو فاقد هرگونه پیش نیازهای اولیه زندگی بود.

به گفته  دانیال از روز سوم به بعد چون نتوانسته تشنگی را تحمل کند  مجبور به خوردن ادرار خود و همچنین مصرف یک ماده پودری که در داخل سلول( که بعدا مشخص شده مت آمفتامین است) شده است . پس از این حادثه دانیال شکایتی را تنظیم کرده است و برای پرداخت 20 میلیون دلار غرامت به دادگاه مراجعه کرده است. 

به گزارش خبرگزاری فرانسه حادثه از این قرار بوده است که فرد مورد نظر  در خانه خود به اتفاق دوستانش دستگیر شده و  همه متهمان به دفتر DEA آورده و پس به انگشت نگاری، عکس و مصاحبه ،در حالی که در حال تنظیم گزارشات بودند ، مظنونین را  درپنج  سلول در مرکز DEA منتقل کردند. هر مظنون در اتاق مصاحبه جداگانه مصاحبه شد، و همه  به بازداشتگاه ها و سلول منتقل شدند.

"هفت مظنون  پس از بررسی پرونده اشان   از زندان آزاد شده فرد مورد نظر به طور تصادفی در یکی از سلول ها باقی مانده بود."

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا