سرگرد رجبلی رئیس پلیس فتا استان گلستان بیان داشت: پیرو شکایت فردی مبنی برداشت غیر مجاز اینترنتی از حساب وی ﻤﺄمورین اقدامات خود را آغاز نمودند.

یزدفردا :سرگرد رجبلی رئیس پلیس فتا استان گلستان بیان داشت: پیرو شکایت فردی مبنی برداشت غیر مجاز اینترنتی از حساب وی ﻤﺄمورین اقدامات خود را آغاز نمودند. بدواً مشخص گردید 268/975/44 ریال از حساب شاکی جهت خرید اینترنتی برداشت شده است.

در تحقیقات اولیه صاحب حساب شناسایی که وی اظهار داشت: طراح فروشگاه اینترنتی هستم و در همین راستا برابر درخواست شخصی به هویت نامعلوم اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی نمودم، ولی از آنجایی‌که قرار دادی فی ما بین ما منعقد نگردیده بود با قرار دادن  شماره حساب خود در سایت مذکور، پول به حساب من واریز می‌گردید.

کارشناسان طی بررسی‌های فنی و تخصصی صورت گرفته نهایتاً متهمان را شناسایی و دستگیر نمودند.
معاونت اجتماعی پلیس فتا ناجا  در این  خصوص به هموطنان هشدار داد: به هنگام معاملات اینترنتی نسبت به شناسایی فرد مقابل خود هشیار باشید و از صحت شماره‌های تماس و آدرس وی مطمئن شوید و تا قبل از بسته شدن قرار داد فی ما بین معامله ای را صورت ندهید. تا در صورت بروز چنین مشکلاتی متهم اصلی قابل شناسایی باشند.
 وی در پایان یاد آور شد: در حفظ و نگهداری از رمز عبور خود دقت نمایید و از کلمات پیش گزیده و تکراری استفاده ننمایید و به طور مرتب رمز خود را تغییر دهید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا