یزدفردا " سرهنگ کاکوان رئیس پلیس فتا استان البرز بیان داشت: پیرو شکایت فردی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب وی، ﻤﺄمورین اقدامات خود را آغاز و بدواً مشخص گردید که کلیه برداشت‌ها به صورت اینترنتی بوده است.

این در حالی است که شاکی رمز دوم کارت را فعال ننموده و هیچ آشنایی با اینترنت ندارد.

لذا طی بررسی‌های فنی و تخصصی صورت گرفته متهم شناسایی و با احضار شاکی و اعلام مشخصات بدست آمده اظهار داشت که نامبرده یکی از مهندسین شرکت محل کار وی باشد.

طی عملیاتی متهم دستگیر و پس از بررسی و استخراج اطلاعات موجود مشخص گردید که وی علاوه بر وجود شاکی از حساب کلیه کارگران سوء استفاده نموده است.

متهم پس از رویت ادله کافی به جرم خود اعتراف و اظهار داشت که با همکاری مسئول اداری و حسابداری شرکت به فکر برداشت از حساب کارگران افتادیم و قبل از تحویل کارت عابر بانک به کارگران رمز دوم آن را فعال و هر ماه از حساب آنان برداشت می‌نمودیم.

وی افزود تاکنون مبلغ 500 /555 /498 ریال از حساب بیش از 60  کارگر برداشت نمودیم. که پس از تحقیق از کارگران همگی شکایت خود را اعلام نمودند. نهایتاً هر دو متهم تحویل مراجع قضایی گردیدند.

معاونت اجتماعی پلیس فتا ناجا در این خصوص به مدیران و روسای شرکت‌ها و ادارات یادآور شد در انتخاب پرسنل خود دقت بیشتری نموده و اطلاعات کارمندان دیگر را به راحتی در اختیار فرد نامناسبی قرار ندهید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا