روزنامه رسالت در سر مقاله امروز خود با نام "رئیس جمهور آینده و مطالبات بر زمین مانده مردم و رهبری"، به انتقاد از دولت دهم و ویژگی های مورد انتظار یازدهمین رئیس قوه مجریه پرداخته است. در بخشی از این سرمقاله آمده است:

- دولت نهم و دهم راه را از آنجا اشتباه آمدند به جاي آنکه اسلام را از اسلام شناس واقعي اخذ کنند به نسخه هاي بي سر و ته يک مشت غير متخصص در اسلام شناسي رجوع کردند. براي اصولگرايان اولين و اساسي ترين اصل، اسلام عزيز است. اسلام ناب را بايد از رهبري معظم و مراجع معزز فرا گرفت. احمدي نژاد در يکي دو سال گذشته از رهبري و مراجع فاصله گرفته است.

 

- اصولگرايي بازتوليد تفکر و خط امام خميني(ره) و انديشه هاي مقام معظم رهبري است. اصولگرايي به دنبال بسط يد ولايت در اداره کشور است. اما احمدي نژاد از افکار امام و رهبري زاويه گرفت. مشهور بود که نطقهاي احمدي نژاد در دولت نهم علاوه بر محتوا حتي در واژه ها نيز بازتوليد گفتمان و تکرار سخنان امام و رهبري بود. اما حرف هاي جديد وي درباره عشق و انسان که از نيويورک گرفته تا چالان چولان لرستان آنها را تکرار مي کند در کيسه کدام عطار پيدا مي شود؟

- ولايت فقيه در ساختار سياست و حکومت ايران مانند پليس راهنمايي است که اگر دولت ها به هشدار ها و علائم آن توجه نکنند محترمانه ترين وضع ممکن براي آنها خانه نشيني است. احمدي نژاد در مسير حرکتي خود به اين علائم توجه نکرد و به يک باره متوجه شد که از مسير اصلي منحرف و به بيراهه رفته است. بيراهه اي که در آن دزدان و گردنه گيران تمام سرمايه اي که در جيب داشت به سرقت بردند و وي را در وادي حيرت رها کردند... .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا