"دکتر خیرالله خادمی" مديركل ساخت و توسعه راه ها و بزرگراه هاي كشور در بازدید از سه‌راهی روستای خسروآباد طبس دستور رفع این نقطه حادثه‌خیز را صادر کرد.

طبس- سیدابوالفضل حقانی: پس از گذشت 9 روز از حادثه تصادف منجر به فوت، در سه راهی خسروآباد طبس که اعتراض مردم این روستا را بخاطر حادثه خیز بودن سه راهی اتصال روستا و جاده اصلی طبس- دیهوک، برانگیخت، و نیز استمداد مردم شهرستان طبس در خصوص راه های شهرستان، نماینده مردم شهرستان های طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، مديركل ساخت و توسعه راه ها و بزرگراه هاي كشور را برای بررسی مشکلات راه‌های طبس و حوزه انتخابیه به این شهرستان دعوت کرد.

"دکتر خیرالله خادمی" مديركل ساخت و توسعه راه ها و بزرگراه هاي كشور در بازدید از سه‌راهی روستای خسروآباد طبس دستور رفع این نقطه حادثه‌خیز را صادر کرد.

معاون وزیر راه، مسکن و شهرسازی در این جلسه که با حضور"مهندس طباطبایی" معاون مدیرکل راه و شهرسازی استان و نیز "سرهنگ مظفری" جانشین فرماندهی پلیس راه استان یزد برگزار شد، بر رفع نقاط حادثه خیز شهرستان طبس از جمله، کمربندی دانشگاه آزاد به پلیس راه دشتغران- سه راهی راه آهن- سه راهی خسروآباد و نیز بهبود و ازسازی جاده دیهوک به راور- محور طبس به یزد- جاده طبس به عشق آباد و بردسکن- جاده طبس به بشرویه و برخی نقاط دیگر دستوراتی صادر نمود.

همچنین نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان محلی با حضور در روستای خسروآباد طبس، بر مزار محمود کاظمی و برادر شهیدش علیرضا کاظمی از اهالی روستای خسروآباد طبس و آخرین قربانی سه‌راهی این روستا و همچنین منزل خانواده وی حاضر شدند.

دکتر محمدعلی عبداله‌زاده ضمن اطلاع از مشکلات خانواده محمود کاظمی، در راستای برقراری مستمری بیمه برای خانواده این مرحوم و نیز پرداخت باقیمانده اقساط تسهیلات وی قول مساعدت داد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا