یزدفردا:سرهنگ یلی رییس پلیس استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه پلیس فتا چشم بینای فضای سایبری است از دستگیری مدیر فروشگاه اینترنتی غیر مجاز خبر داد.
معاون اجتماعی پلیس فتا افزود : فضای مجازی ساده ترین و کم هزینه ترین فضا برای فعالیت های اقتصادی است، اما هر فعالیتی قانونی نیست و  پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا با نظارت کامل بر روی فضای مجازی سریعا با متخلفان برخورد می کند.
 سرهنگ یلی رییس پلیس استان خراسان شمالی اعلام کرد: طی رصد های شبانه روزی کارشناسان این پلیس بر روی فضای مجازی فروشگاه غیر مجاز اینترنتی که اقدام به فروش فیلم و کلیپ های غیر مجاز در قالب لوح های فشرده در سطح کشور می کرد، شناسایی شد.
وی افزود : پس از شناسایی این فروشگاه اینترنتی غیر مجاز تیم مجربی از کارشناسان پلیس فتا برای شناسایی و دستگیری مدیر این سایت غیر مجاز تشکیل شد.
این مقام مسئول افزود : پس از تلاش های بی واقفه این تیم مجرب سرانجام موفق به شناسایی این مجرم و کشف آدرس محل زندگی او شدند، که پس از دستگیری متهم جرم خود را قبول نمی کرد که پس از ارائه ادله و مستندات توسط کارشناسان این پلیس متهم ناگزیر لب به سخن گشود و به جرم خود اعتراف کرد.
معاون اجتماعی پلیس فتا افزود : فضای مجازی ساده ترین و کم هزینه ترین فضا برای فعالیت های اقتصادی است، اما هر فعالیتی قانونی نیست و پلیس فتا با نظارت کامل بر روی فضای مجازی سریعاً با متخلفان برخورد می کند.
سرهنگ الله وردی یلی به شهروندان این استان هشدار داد : پلیس فتا چشم بینای فضای مجازی است و هیچ مجرمی از محدوده وسیع این بینایی در امان نیست.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا