یزدفردا:سرهنگ محمد خانی رئیس پلیس فتا استان گیلان از شناسایی وب سایتی که اقدام به ترویج فرهنگ ابتذال غرب با محتوای غیر اخلاقی در فضای سایبری می کرد، خبر داد.
سرهنگ محمد خانی رئیس پلیس فتا استان گیلان اعلام کرد : در تحقق این شعار پلیس فتا مبنی بر ایجاد امنیت در فضای مجازی، تیم رصد این پلیس طی گشت زنی های بی وقفه در فضای سایبری وب سایتی که اقدام به ترویج فرهنگ ابتذال غرب با محتوای غیر اخلاقی می کرد، را شناسایی کردند.
این مقام مسئول افزود: پس از شناسایی این وب سایت، دستور شناسایی مدیر اصلی و گرداننده آن بصورت ویژه برای تیم مجربی از کارشناسان این پلیس صادر شد، که در پی اقدامات فنی و مهندسی سرانجام کارشناسان خبره این پلیس توانستد عامل اصلی را شناسایی و آدرس و مشخصات وی را کشف کنند.
وی تصریح کرد : پس از کسب دستور از مقامات قضایی تیم عملیات این پلیس برای دستگیری متهم یا متهمان احتمالی اعزام شدند و بعد از دستگیری متهم، ابتدا منکر این جرم شد و پس از رو به رو شدن با مستنداتی که توسط تیم کارشناسان این پلیس جمع آوری شده بود ناچار لب به اعتراف گشود و انجام این جرم را پذیرفت.
سرهنگ محمدخانی به کاربران فضای سایبری هشدار داد : برخورد پلیس فتا با این گونه هنجار شنکنی ها در فضای سایبری جدی، قانونی و قطعی است.
وی در خاتمه از تمام کاربرانی که با پلیس فتا همکاری می کنند تشکر کرد و کاربران خواست تا به هیچ وجه اقدام به عضویت در این سایت ها نکنند و در صورت مشاهده اینگونه سایت ها یا وبلاگ ها سریعا  مراتب را به پلیس فتا اطلاع دهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا