یزدفردا:رئیس بازرسی دادسرای جرائم رایانه‌ای ضمن حضور در غرفه پلیس فتا در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، تصریح کرد: متاسفانه سرقت از طریق خودپردازها بسیار زیاد است که البته بخشی از این پرنده ها علاوه بر پیگیری پلیس فتا به پلیس آگاهی ارجاع داده می شود.
پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: محمد حسن زاده رئیس بازرسی دادسرای جرائم رایانه‌ای در حاشیه بازدید از غرفه پلیس فتا در ششمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال با اشاره به فعالیت های مناسب پلیس فتا در کاهش جرائم فضای سایبر گفت: فعالیت های پلیس فتا در کاهش تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی بسیار راهگشا و مناسب بوده است.
حسن زاده اظهار داشت: در دوسال فعالیت پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا (فتا) ارتقا در تمام سطوح این پلیس مشاهده شده است.
وی در خصوص بیشترین پرونده جرائمی که به دادسرای جرائم رایانه‌ای ارسال می شد، عنوان داشت: متاسفانه سرقت از طریق خودپردازها بسیار زیاد است که البته بخشی از این پرنده ها علاوه بر پیگیری پلیس فتا به پلیس آگاهی ارجاع داده می شود.
حسن زاده در پایان بیان داشت: نا آگاهی مردم یکی از دلایل اصلی سرقت‌های بانکی هستند که لازمه کاهش وقوع این‌گونه جرائم اطلاع‌رسانی بموقع و آگاه‌سازی شهروندان است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا