بهره برداری از پارک ولایت صفائیه و آغاز عملیات اجرایی پارکینگ طبقاتی خیابان فرخی

یزدفردا :به همت منطقه سه شهرداری یزد پارک ولایت صفائیه با هزینه دو میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره داری رسید و به منظور تامین پارکینگ در خیابان فرخی عملیات احداث پارکینگ طبقاتی با ظرفیت 400خودرو آغاز شد تا سازمان عمران شهرداری یزد به عنوان پیمانکار نسبت به ساخت آن اقدام نماید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد پارک ولایت صفائیه واقع در شهرک گلستان، با مساحت  5000 مترمربع و صرف هزینه ای بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

در این پروژه که عملیات اجرایی آن از سال 88 آغاز شده 1226 متر مکعب شفته ریزی، 290مترمکعب تهیه، حمل و پخش شن نُقلی، 650متر مربع دیوار چینی، 1676 مترمربع فرش کف با سنگ تراورتن، 1132 متر مربع فرش کف با موزائیک استاندارد،1100 مترِ طول هِره چینی با تایل بتنی به شکل آجر و نصب 150عدد چراغ روشنایی با پانل خورشیدی از سوی منطقه سه شهرداری به مرحله اجرا درآمده است.

فقیه خراسانی رئیس شورای اسلامی شهر یزد در مراسم بهره برداری این پارک از مردم خواست بیش از شهرداری برای حفظ و نگهداری پارک کوشا باشند.

وی همچنین بر کسب بودجه از منابع مختلف برای توسعه فضای سبز در شهر سفارش نمود.

مهندس محمود دهقان مدیر منطقه سه شهرداری و مهندس محمد صفدر پور مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز یزد نیز در مراسم بهره برداری پارک ولایت به ترتیب در خصوص فعالیت های فنی و فضای سبز آن به ایراد سخن پرداختند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد فخرالدینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز به عنوان نماینده اهالی محل، طی سخنانی خواستار مرمت آسفالت معابر منطقه ازسوی مسئولان شهرداری شد.

خاطر نشان می شود بعد از بهره برداری از این پارک، با حضور برخی از نمایندگان شورای اسلامی و مسئولان شهری در محل احداث پارکینگ طبقاتی خیابان فرخی ، عملیات عمرانی آن آغاز گردید.

پروژه موردنظر در پنج طبقه و با ظرفیت پارک 400 خودرو در دو بخش پارکینگ و تجاری با پیمانکاری سازمان عمران شهرداری احداث می شود.

گفتنی است بخش پارکینگ در این پروژه 9905 متر مربع و قسمت تجاری آن 1151 متر مربع مساحت دارد.
















  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا