اولین سالگرد شهدای غدیر و سید رضا میرحسینی شهید غدیر دارالعباده استان یزد با حضور استاندار،جمعی از مدیران ،حجت الاسلام محمد صدوقی نواده سومین شهید محراب و یادگار امام جمعه فقید یزدواقشار مختلف مردم برگزار شد.

اعظم السادات میرجلیلی -- خبرنگار یزد فردا:-- فرمانده دفاع مقدس گفت: شهدا همچون شمعی سوختند و راه را برای ما روشن نموده اند و ما باید همواره دنباله رو راه آن بزرگواران باشیم .

سرتیپ پاسدار محمد جعفر اسدی روز پنجشنبه در مراسم اولین سالگرد شهدای غدیر و سید رضا میرحسینی شهید غدیر دارالعباده استان یزد ، افزود:آنان با شهادت خود راه را برای ما نورافشانی کردند تا زندگی قرآنی و داشته باشیم و همو اره مدافع حق و حقیقت باشیم .

وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا یکی از افتخاراتی است که همواره باید ادامه یابد و این وظیفه همگانی است که از شهدا تجلیل شود .

یادگار دفاع مقدس گفت: وظیفه همه ما اینست که در هر موقعیت و قشری که هستیم از شهدا تجلیل کنیم .

اسدی افزود: امروز دشمنان با ایجاد تفرقه در صفوف مسلمانان و بویژه کشورهای همسایه قصد ایجاد اختلاف و ضربه زدن را دارند .

وی افزود: دشمن اصلی همه کشورهای اسلامی امروز رژیم صهیونیستی و آمریکاری جهانخوار است و نباید ما به مسائل حاشیه ای دیگر مشغول شویم.

این فرمانده در پایان با تأکید بر لزوم اطاعت محض از فرامین مقام معظم رهبری گفت: هرکس در هر مقامی مقابل ولایت فقیه بایستد، محکوم به نابودی است

گزارش تصویری: خبرنگار یزد فردا: مسعود میرجلیلی--










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا