بینندگان مناطره تلویزیونی دو نماینده موافق و مخالف سوال رئیس‌جمهور در برنامه 'دیروز، امروز، فردا' در یک نظرسنجی نیز شرکت کردند

یزدفردا :در لابلای خبرهای امروز خبرهای خواندنی زیادی است که به خواندنش می ارزد و همکاران سرویس تامین خبر یزدفردا سعی خواهند کرد با بازنشر خبر های انتخابی تحت عنوان در لابلای اخبار فرداییان را از آنها مطلع نمایند

۷۹درصد از بینندگان مناظره مطهری و زارعی به دیدگاه علی مطهری رای دادند          

بینندگان مناطره تلویزیونی دو نماینده موافق و مخالف سوال رئیس‌جمهور در برنامه 'دیروز، امروز، فردا' در یک نظرسنجی نیز شرکت کردند.

در اين نظرسنجي سه گزينه زير در برابر بينندگان قرار داشت:

-طرح سوال در جلسه علني

- طرح سوال در جلسه غيرعلني

-منتفي شدن سوال

 

در پايان برنامه مناظره نتيجه اي كه از اين نظر سنجي برصفحه تلويزيون ظاهرشد  ,مجری آن را اعلام کرد نشان داد كه بيش از 79درصد موافق گزينه اول( سوال از رئيس جمهور درجلسه علني) 7درصد موافق طرح سوال در جلسه غيرعلني و بقيه موافق منتفي شدن سوال هستند.

 

گفتني است در جريان مناظره، علي اصغرزارعي به عنوان مخالف سوال از رئيس جمهور، يكي از دلايل اصلي اين مخالفت را نگراني از بدترشدن اوضاع بازار بدليل سخناني كه رئيس جمهور در مجلس ايراد خواهد كرد اعلام داشت.

 

زارعي در تحكيم اين استدلال خود به كنفرانس اخير مطبوعاتي احمدي نژاد اشاره كرد و گفت بعد از سخنان رئيس جمهور، بازار به هم ريخت.

 

به گزارش خبرآنلاین، علي مطهري نيز در جريان مناظره از زارعي و دوستانش خواست از طرح سوال و پاسخ رئيس جمهور نترسند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا