یزدفردا :اولین شماره یزد آوا منتشر شد

به گزارش یزدفردا :هفته نامه یزد آوا که به تازگی مجوز نشر با گستره توزیع استانی دریافت نموده است اولین شماره خود را روانه باجه روزنامه فروشی ها کرد .

هفته نامه "یزد آوا"به صاحب امتیازی شهرداری یزد در 8 صفحه در سالروز ورود رهبر معظم انقلاب به یزد و روز یزد دوازدهم دی ماه انتشار خود را آغاز کرد .

در اولین شماره یزدفردا با نگاهی ویژه به سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب به استان پرداخته و نتایج اجرایی شدن مصوبات سفر رهبری را به قلم  محمودرضا رحمانی بررسی نموده است .

بررسی وضعیت شهر یزد بعد از الحاق حمیدیا شهر و کلان شهر شدن یزد در گفتگو با فقیه خراسانی رییس شورای اسلامی شهر یزد و مسئول پیگیری کلان شهر شدن یزد از دیگر مطلب مورد توجه یزد آوا در اولین شماره بوده است .

خبرهایی مانند انتخاب فرماندار بافق ،معاون فرماندار طبس ،اظهار نظر یحیی زاده در مورد اکران فیلم ها ،اظهار نظر نماینده طبس و یزد در مورد مسائل روز از جمله اخبار نتشره در شماره اول" یزد آوا"   است.

توجه به ورزش استان و اختصاص یک صفحه ورزشی با سردبیری مهدی جاور خبرنگار نام آشنای ورزشی استان که به گفتگو با دکتر رسولزادگان،افشین پیروانی و ماشالله تفکری مدیر باشگاه سنگ آهن و همچنین جدول بازیهای لیگ دسته اول فوتبال کشور و....پرداخته شد است نوید دهنده آن است که یزد آوا به موضوع ورزش و جوانان نگاه ویژ ای خواهد داشت .

بررسی فرهنگ درشهر در گفتگو با مسئولین و کارشناسان از دیگر مسائلی است که یزد آوا به آن توجه داشته و اولین شماره خود را با گفتگو با مطهریان عضو روحانی شورای شهر یزد آغاز نموده است .

حوادث از دیگر صفحات یزد آواست که در آن به موضوع روز پیست اسکی سخوید پرداخته است و هشدار های پلیسی و همچنین اخبار حوادث استان را مورد توجه قرار داده است .

یزد آوا در اولین شماره خود با نگاهی استانی به مسائل و اخبار استان نگاه نموده و از کلیه اصحاب فرهنگ و هنر دعوت به همکاری نموده است .

یزد آوا قرار است چند شماره اول خود را به صورت دوهفته یکبار روزهای سه شنبه منتشر و پس از آن انتشار مرتب هفتگی خود را ادامه دهد .

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_18252.jpeg










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا