رفته بودیم خانه‌ «دونگ‌یی» را ببینیم، بحث آمریکا نبود!

ضرغامی:هیچ وقت ما مسؤولان عین مردم عادی نیستیم

 

 در سفری که به ترکیه رفته بودم، بانویی مقابل ما ایستاد و شروع به تعریف از کشورمان کرد و گفت، جمهوری اسلامی ایران عزت و افتخاری دارد که باعث شده غروری برای مردم ایجاد شود و آن را با رهبران کشور خودشان مقایسه کرد که همه مقابل آمریکا سرشان را پایین گرفته‌اند. او گفت، عاشق روحیه افتخار آفرینی ملت ایران است.

رییس سازمان صدا وسیما در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم دانشجویی به اهدافی که برای برگزاری جشنواره در نظر گرفته شده است، اشاره و تاکید کرد: دانشجویانی که در فضای برگزاری جشنواره‌ها بوده‌اند باید ارزیابی کنند که آیا این اهداف محقق نشده است یا نه.

او از جوانان و دانشجویان خواست که آثار برجسته را خلق و آن را به بدنه‌ی هنری کشور وصل کنند.

ضرغامی خطاب به دانشجویان گفت: زمانی که پا به سن گذاشتید آن وقت خواهید فهمید وقتی می‌خواهید کار خوبی انجام دهید؛ نمی‌توانید یعنی آن نگاه پاک دوران جوانی را ندارید به گونه‌ای که هر کسی به ورطه‌ای می‌افتد اما جوانانی که پاکی فطرت دارند برای خلق یک اثر هنری باورپذیرترند.

*** اگر آفتابه لگن هفت دست، شام و ناهارش شمایید

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رییس سازمان صداوسیما در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه این جشنواره به طور مطلق متعلق به دانشجویان است، خاطرنشان کرد: بقیه همه بهانه‌اند و اگر آفتابه و لگن هفت دست، شام و ناهارش شما دانشجویانید که آثار خودتان را در حوزه فیلم که آخر هنر است خلق کرده‌اید و این فوق‌العاده ارزشمند است.

او در ادامه از همکاری صمیمانه‌ی همه‌ی بزرگان که مسؤولیت داوری را در این جشنواره داشته‌اند تشکر کرد و گفت: همه شخصیت‌های شناخته شده باسابقه و هنرمند، در این جشنواره همکاری داشته‌اند و در جایگاه داوری حضور داشته‌اند اما سعی کرده‌اند در خدمت این جشنواره ارزشمند دانشجویی باشند و جا دارد از همه‌ی دست‌اندرکارانی که روزها و هفته‌های متوالی این جشنواره به پایان رسانده‌اند تشکر کنم.

*** می‌خواهیم بدانیم در این جشنواره‌ها آیا یک نفر گل می‌کند یا نه؟

رییس رسانه‌ی ملی درباره اهدافی که برای جشنواره در نظر گرفته شده است، توضیح داد: زمانی که این اهداف را مرور کردم خیلی خوب بودند اما فضایی باید برای ارزیابی این اهداف در نظر بگیریم و دانشجویان باید این ارزیابی را داشته باشند آیا این اهداف برای آنها محقق شده است یا نه و به گونه‌ای نباشد که به صورت کلیشه‌یی هر ساله بگویم این اهداف محقق نشده است. در همین راستا تقاضای من از دست‌اندرکاران جشنواره این است که فضای را ترتیب بدهند تا خود دانشجویان ارزیابی کند آیا این اهداف برای آنها محقق شده است یا نه که اگر اشکالاتی برای دوره‌ی بد وجود دارد مورد توجه قرار بگیرد.

ضرغامی همچنین خاطرنشان کرد: اگر یک مقدار توقعمان را بالا ببریم، می‌خواهیم بدانیم در این جشنواره‌ها آیا پدیده‌ای خلق می‌شود و یک نفر در این جشنواره‌ها گل می‌کند یا نه.

او با اشاره به اینکه کار هنری هم دانش است، هم مهارت و تجربه، خاطرنشان کرد: همه‌ی اینها مهم است ولی بدون تعارف استعداد ذاتی و قابلیت هنری در یک فرد، ورای همه‌ی اینهاست. به گونه‌ای که بزرگترین هنرمندان در داخل کشور بهترین کارهایشان را در دوران جوانی انجام داده‌اند و آثار ماندگارشان در دوران جوانانی خلق کرده‌اند.

*** کارگردانان زیادی داریم که بهترین فیلمشان کارهای اول و دومشان است

ضرغامی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه در زمینه‌ی ساخت فیلم، کارگردانان زیادی هستند که بهترین کارهایشان در دوران جوانی و کارهای اول و دومشان بوده است، خاطرنشان کرد: شاید هیچکدام از کارهای بعدی‌شان به خوبی کارهای اولشان نباشد و در همان سن 20 تا 30 سالگی کارهای بزرگ و ماندگاری را تولید کرده‌اند، در نتیجه توقع دارم جوان‌ترها آثار برجسته‌ای را خلق کنند.

رییس سازمان صدا و سیما اشاره کرد: این استعدادها باید شناخته شوند تا هم مسؤولان و هم مدیران این استعدادها را به بدنه‌ی هنری کشور وصل کنند که اگر استعدادی خلق می‌شود، در مسیر درست پرورش پیدا کند و به بار بنشیند.

وی در بخشی دیگری از سخنان خود در جمع دانشجویان و داوران حاضر در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره فیلم دانشجویی، با بیان اینکه زمانی که آدمی پا به سن می‌گذارد وابستگی‌هایش زیاد می‌شود، خاطرنشان کرد: در سن جوانی این وابستگی‌ها کمتر است در حال حاضر یکی برای جشنواره فیلم می‌سازد دیگری برای دوران گذشته خود فیلم می‌سازد و شخص دیگری هم فیلم می‌سازد برای اینکه حزب مخالفش را بکوبد از میان اینها کسانی هم هستند که از دین خدا ناراحت هستند و می‌خواهند دین خدا با ساخت این فیلم‌ها بگیرند. برخی‌ها نیز هستند که به صورت شخصی و با سلیقه شخصی خودشان که معلوم هم نیست که اولویت دارند یا نه فیلم می‌سازند. در واقع هر کسی به یک ورطه‌ای می‌افتد اما جوانانی که پاکی فطرت دارند، چون از یک نگاه پاک برای خلق یک اثر هنری تلاش می‌کنند، اثر آنها باورپذیرتر است.

*** هیچ وقت ما مسؤولان عین مردم عادی نیستیم

رییس سازمان صدا وسیما با بیان اینکه حتی هنرمندی که خیلی ادعا می‌کند مردمی است، همان‌ قدر که معروف می‌شود دیگر آن ارتباط خاص را با جامعه نمی‌تواند داشته باشد، افزود: یک مسؤول هرچقدر هم بگوید مردمی است و صبح تا شب در میان مردم راه برود، هیچ وقت نمی‌تواند عین مردم عادی باشد. به دلیل اینکه هنوز مردمی بودن به معنای واقعی را نمی‌داند که چه حسی دارد.

ضرغامی ادامه داد: اگر کسی در درون جریانی قرار بگیرد، زوایه و نگاهش برای اینکه کار هنری می‌کند با دیگران متفاوت است برخی آدم‌ها یک آیه را تفسیر می‌کنند و اطلاعاتشان هم بسیار زیاد است اما در تفسیر این آیه هیچ جذابیتی برای دیگران ندارند؛ این در حالی است که برخی‌ها برای بیان یک آیه از یک نگاه جدید و هنرمندانه‌ای برای فهم و جذب دیگران استفاده می‌کنند. اصلا ورود به مساله‌ی هنری، کاملا متفاوت با ورود به یک مساله‌ی عادی است.

ضرغامی در تکمیل سخنانش افزود: خیلی مطالبی را که هنرمندان جوان به خوبی می‌فهمند، هنرمندان بزرگ هم نمی‌بینند. این موقعیت و فرصت برای شما هنرمندان جوان است که به بسیاری از پدیده‌های اجتماعی، بایدها و دغدغه‌های اجتماعی بپردازند.

*** خودتان را باور کنید

ضرغامی خطاب به دانشجویان گفت: خودتان را باور کنید؛ اگر از سینمای ما هنرمندان بزرگی کاری ساخته‌اند پس از 40 سال هنوز می‌گویند بهترین کار ما در همان 25 سالگی ساخته شده است.

او با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرموده‌اند نگاه نکنید کوچکید و بنیه‌تان کم است، کارهای بزرگی می‌توانید انجام دهید، گفت: شما مثل بسیجی هستید که در میدان جنگ بازی می‌کنید و امکانات کمی دارید اما معبر باز می‌کنید و همه لشگر از این معبر رد می‌شوند و فتوحاتی مختلفی انجام می‌دهند؛ در نتیجه دانشجویان می‌توانند با کارهای خوب معبر باز کنند.

رییس رسانه ملی با تاکید بر این که صدا و سیما امروزه بسترهای مناسبی برای نمایش کارهای خوب و کوتاه فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: امروز همه‌ی شبکه‌های عمومی و اختصاصی این امکان را دارند که به موضوعات تخصصی خود بپردازند. انشاءلله این شبکه‌ها ساز و کارهایی فراهم می‌کنند تا بهترین کارهایی که در جشنواره انتخاب شده است، پخش شوند و روزبه روز سطح اینگونه تولیدات ارتقاء پیدا کند.

*** وحدت موضوعی مهمی است که کشور ما به آن نیاز دارد

ضرغامی وحدت را یکی از عوامل مهم در نیازمندی کشور دانست و خاطرنشان کرد: وحدتی که می‌گویم خارج از آن حالت سیاسی است که آن هم دور از ذهن ما نیست، اما مقوله وحدت، با هم بودن و با هم کاری را به نتیجه رساندن، یک مقوله اساسی در اسلام است که در دین ما اصالت دارد. در این راستا، «تبر» اولین انیمشین آموزنده‌ در زمینه وحدت بود که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پخش شد و هنوز هم این انیمشین در ذهنم مانده است.

او در ادامه خاطرنشان کرد: حکایت امروز کشور ما این است که دشمنان ملت ما زیادند؛ امروز قدرت‌های جهانی عزم کرده‌اند که در این ملت دیگر نامی نماند چون هرچه که هشت این ملت سربلندی نشان داده‌اند و امروز دنیا و کشورمان را به عنوان الگو می‌شناسند.

*** رفته بودیم خانه‌ی دونگ‌یی را ببینیم، بحث آمریکا مطرح نبود

ضرغامی در پخش پایانی صحبت‌هایش از سفرهای اخیر به ترکیه و کره‌جنوبی سخن گفت و خاطرنشان کرد: در سفری که به ترکیه رفته بودم، بانویی مقابل ما ایستاد و شروع به تعریف از کشورمان کرد و گفت، جمهوری اسلامی ایران عزت و افتخاری دارد که باعث شده غروری برای مردم ایجاد شود و آن را با رهبران کشور خودشان مقایسه کرد که همه مقابل آمریکا سرشان را پایین گرفته‌اند. او گفت، عاشق روحیه افتخار آفرینی ملت ایران است.

او همچنین درباره‌ی حضورش در شهرک سینمایی کره جنوبی و اینکه به خانه‌ی دونگی رفته بود تا از آنجا دیدن کند، توضیح داد: یکی از افرادی که در آن بازدید حضور داشت، به ما گفت، روشنفکران کشور ما ایرانی‌ها را خیلی دوست دارند، به خاطر موضع محکمی که مقابل آمریکا دارند؛ در صورتی که در حضور ما در شهرک سینمایی کره جنوبی بحث آمریکا نبود، رفته بودیم خانه‌ی «دونگ‌یی» و محل فیلمبرداری سریال «جومونگ» را ببینیم.

او خاطرنشان کرد: در دیدار با رییس جمهور کره او اعلام کرده بود شنیده‌ایم ایران‌ها «جومونگ» را خیلی دوست دارند و من هم در پاسخ به او گفتم ما اگر «جومونگ» دوست داریم به خاطر مواضع عدالتخواهانه و ظلم‌ستیزانه جومونگ بوده است مردم ایران همه ظلم‌ستیز هستند و به همین دلیل از این داستان خوششان آمده است.

توجیهات ضرغامی از گاف مترجم تا ممنوع تصویر شدن جیگر!!

ضرغامی در پاسخ به انتقادات برخی دانشجویان نسبت به عدم توجه به حضور افراد انقلابی و حزب‌اللهی در رسانه ملی و ممنوع‌التصویر بودن آنها گفت‌ که هیچ ممنوع‌التصویری نداریم و آخرینش جیگر بود که آن را تکذیب می‌کنیم.

 
در حالی که افتضاح به بارآمده در تحریف سخنان مرسی، علاوه بر زیر سوال بردن صداقت مسوولان و رسان های جمهوری اسلامی واکنش وزارت خارجه مصر و احضار کاردار ایران در بحرین را هم به دنبال داشته، رئیس سازمان صداوسیما خستگی مترجم را عامل اشتباه صورت گرفته در ترجمه سخنان مرسی در یکی از شبکه های صداوسیما عنوان کرد!!


به گزارش هم اندیشی؛ عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برای اولین بار درباره ترجمه حاشیه ساز یکی از مترجمین این سازمان از سخنان محمد مرسی رئیس جمهور مصر در شانزدهمین اجلاس سران غیرمتعهدها، توضیح داد.

ضرغامی که در افتتاحیه نشست سالانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در دانشگاه شریف سخن می گفت، در این باره اظهار داشت: سخنرانی های اجلاس به چندین زبان دنیا اعم از انگلیسی، عربی، اسپانیایی و … به طور همزمان ترجمه و پخش می شد. در خصوص ترجمه فارسی نیز ترجمه همزمان رسمی ما از طریق شبکه خبر بود که همین ترجمه در اجلاس برای حاضران فارسی زبان پخش می شد. شبکه های رادیویی نیز ترجمه شبکه خبر را برای مخاطبان خود پخش می کردند.

رئیس صداو سیما در مورد مشکل پیش آمده در ترجمه شبکه اول سیما نیز اضافه کرد: با توجه به اینکه ارتباط شبکه اول با سالن اجلاس قطع شده بود، یک مترجم برای سخنان مرسی تعیین کردند که این فرد به علت خستگی و مشغله زیاد در یک اشتباه به جای سوریه، از بحرین اسم برد که رسانه های خارجی برای به حاشیه راندن برگزاری اجلاس در تهران، این اشتباه سهوی و عروسک برنامه کلاه قرمزی را دستاویز خود برای هجمه به رسانه ملی ایران قرار دادند.

 

 

رییس سازمان صداوسیما ، با بیان این‌که یک سینه سخن درباره فتنه 88 وجود دارد که هرگز نمی‌‌شود آن را بیان کرد، فتنه 88 را فتنه خواص نامید.

به گزارش ایسنا، عزت الله ضرغامی طی سخنانی در سیزدهمین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل که با شعار "مقاومت برای پیشرفت، پیشرفت در خدمت عدالت، رمز اقتدار ملت" در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود،  با اشاره به برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران،‌ اظهار داشت: رسانه‌های بیگانه آنقدر در مقابل این اجلاس منفعل شدند که خبر اول دنیا که مربوط به اجلاس بود، را کنار گذاشتند و به به یک شخصیت عروسکی چسبیدند و حتی در بی‌بی‌سی برای بررسی این موضوع کارشناس آوردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دفاع از قوه قضاییه پرداخت و با اشاره به مسائلی که در مورد حوزه سایبری در سایت‌ها و وبلاگ‌ها پیش می‌آید، اظهار کرد: متاسفانه جرائم جدید در حوزه نرم تعریف نشده است و همین عامل موجب شده است که قوه قضاییه مظلوم واقع شود. قوه قضاییه اگر در مورد خلاف‌هایی که در این عرصه انجام می‌گیرد، اقدام کند، مورد بازخواست عده‌ای قرار می‌گیرد و اگر اقدام نکند عده‌ای دیگر قوه قضاییه را مورد سرزنش قرار می‌دهند. من پیشنهاد می‌کنم که شما دانشجویان در این عرصه پیشگام شوید و به تعریف مسائل این حوزه بپردازید.

وی همچنین گفت: آزادی بیان هم امروز یکی از مشکلات کشور است که در همین عرصه یعنی حوزه نرم با آن مواجه‌ایم که این مساله در حوزه نرم باید به وسیله دانشجویان برطرف شود.

ضرغامی خطاب به دانشجویان گفت: خوشبختانه امروز بسیاری از تشکل‌های دانشجویی ما مستقل‌اندو حتی بسیج دانشجویی نیز علیرغم این که زیر نظرسازمان بسیج مستضعفین قرار دارد، اما این طور نیست که دستورات را از بالا به آنها ابلاغ کنند. امروز بیشتر از هر زمانی دیگری دانشجویان ما مستقل‌هستند و شما باید از این فرصت استفاده کنید.

وی ادامه داد: جریان دانشجویی بزرگترین پشتوانه یعنی حمایت‌های مقام معظم رهبری را دارد که باید از آن استفاده کند. آرزوی ما این است که نتیجه یک دهم تشویق‌ها و حمایت‌هایی که از جنبش می‌شود، را ببینیم.

ضرغامی در ادامه به پاسخگویی به سوالات دانشجویان پرداخت و در پاسخ به سوالی درباره علت عدم حضور وی در جمع‌های دانشجویی گفت: یکی از این دلایل این است که عملکرد ما همواره روی آنتن و مقابل چشم مردم است و نیازی به توضیح دادن دائمی ندارد.

وی افزود: دلیل دوم این است که در حوزه جنگ نرم بسیاری از مسائل طبقه‌بندی شده است ، لذا ضروری است که ضمن قانع کردن شما و بسیاری دیگر از کسانی که انتظار دارند ما در میان آنها حاضر شویم، طبقه‌بندی اطلاعات را رعایت کنیم و این مساله‌ای دشوار است.

ضرغامی در پاسخ به انتقادات برخی دانشجویان نسبت به عدم توجه به حضور افراد انقلابی و حزب‌اللهی در رسانه ملی و ممنوع‌التصویر بودن آنها گفت‌ که هیچ ممنوع‌التصویری نداریم و آخرینش جیگر بود که آن را تکذیب می‌کنیم.

وی افزود: با این حال رسانه ملی ضوابطی دارد که بخش عمده آن مربوط به رییس رسانه ملی نمی‌شود مطمئنا در شرایط خاصی که نظام نیازمند آرامش است برخی مسائل باید ملاحظه شود.

ضرغامی همچنین در حاشیه نشست در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره این که آیا نشان دادن تصاویری از اقدمات شهرداری و یا اقدامات دولت با توجه به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری یازدهم شائبه تبلیغات رسانه ملی برای آنها را به وجود نمی‌آورد، گفت: وظیفه رسانه ملی پوشش دادن خدمات نظام است، حال ممکن است توسط قوه مجریه و یا هر دستگاه دیگری اجرا شود. ما به شائبه‌هایی که درباره نشان دادن دستاور‌د‌های دولت می‌سازند، توجه نمی‌کنیم، ما خدمات همه دستگاه‌ها را پوشش می‌دهیم. در دولت سازندگی هم چنین اقداماتی انجام می‌شد و دستاورد‌های دولت سازندگی نشان داده می‌شد.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره آغاز زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در رسانه ملی گفت: طبق قانون و در محدوده زمانی مقرر تبلیغات رسمی براساس سیاست‌هایی که کمیته مربوط به انتخابات تصویب می‌کند، آغاز خواهد شد و روال طبیعی آن ادامه خواهد یافت.

وی درباره برگزاری مناظرات بین نامزد‌های انتخابات، گفت: هنوز تصمیمی در این باره اتخاذ نشده است.

ضرغامی در پاسخ به سوالی درباره این‌که برخی می‌گویند رسانه ملی ضمن پوشش دادن اقدامات دولت فعلی، اقدامات دولت‌های سابق و حتی برخی شخصیت‌های نظام را زیر سوال می‌برد، گفت که ما براساس سیاست‌های کلی عمل می‌کنیم و گزینشی اقدام نمی‌کنیم.

وی افزود: حتی دولت فعلی ممکن است مدعی باشد که اقداماتش مورد توجه واقع نشده است، اما ما معتقدیم که سرمایه‌های نظام باید حفظ شود؛ چرا که آبروی مسئولان در همه سطوح جزو بیت‌المال است به همین دلیل حواشی که در برخی نشست‌ها، راهپیمایی‌ها و سایت‌ها منعکس می‌شود به هیچ وجه پوشش نمی‌دهیم، چرا که معتقدیم باید آبروی افراد حفظ شود.

رییس رسانه ملی ادامه داد: در برنامه نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری دهم به ویژه در مناظره‌ها مسائلی گفته شد که به نظر می‌رسید پاسخ این موارد باید از طرف افرادی که نام‌شان برده شده بود، داده شود ما نیز بر این اساس اعلام آمادگی کردیم اما تعداد به قدری زیاد شد که همانند یک سریال شش ماهه می‌شد.

وی درباره این که آیا بعد‌ها امکان حضور افراد در رسانه‌ ملی برای پاسخگویی به اتهامات مطرح شده برای آنها ممکن است یا نه، گفت: حتما ممکن است.

نجف زاده از ضرغامی انتقاد کرد

 
نجف زاده در صرفا جهت اطلاع این هفته از لاریجانی و علی دایی و پلیس گرفته تا رحیمی و دادستان و حتی ضرغامی را بی نصیب نگذاشت.

به گزارش  واحد مرکزی خبر ، نجف زاده از مدیری که حاضر نمی شد بعد از انتقال کلید اتاقشو در اختیار مدیر جدید قرار بده گفت و اینکه چرا باید کار بجایی برسه از استانداری و فرمانداری بیایند و در را بشکنند.نجف زاده سوال جالبی پرسید  :چرا برخی ها چنان به صندلی هاشون چسبیدن که انگار از روز اول با همون ها بدنیا اومدن؟!

سوژه بعدی صرفا جهت اطلاع لاریجانی بود.رییس مجلس که  در جمعی دانشجویی  گفته بود:یتیم تر از ما پیدا نکردید؟

نجف زاده با طنزی آمیخته به طعنه به لاریجانی گفت :نگید تو رو خدا دکتر این حرفو...اشک تو چشمامون جمع شد ...شما و یتیمی...والا ما در وضعیت های مختلفی شما رو دیدیم...تنها چیزی که به ذهنمون نیومد یتیم بود کاشکی همه یتیم ها همین جوری بودند ..بگذریم

انتقاد به دادستان و مسوولان قضایی و اجرایی بابت سکوت در برابر رانت خواری ها و میلیاردها دلاری که در اقتصاد ایران به جیب دلال ها و مافیاها می رود بخش دیگر صرفا بود.

نجف زاده گفت چرا حرفی نمی زنید و نمی گویید اینها یک تنه اینقدر پول به جیب زدند یا حمایت می شدند. مردم بیشتر از فشار اقتصادی از همین رانت هایی که می بینند و می شنوند ناراحتند.

مجری این هفته صرفا جهت اطلاع از سکوت های در برابر تحریم دارو هم گلایه کرد و گفت مگر غرب نمی گفت هدف تحریم ها دولتمردان و حکومت ایران است پس این تحریم دارو چه صیغه ایست و کاش آنهایی که سنگ غرب را به سینه می زنند لااقل در این مورد و برای ثبت در تاریخ چیزی بگویند که اینجا "هدف"   بیماران و مردم عادی هستند.

انتقادهای جالب به ضرغامی هم بخش دیگری از صرفا این هفته بود. نجف زاده چند مورد از ایرادهای اخبار و همچنین برخی شبکه ها را از جمله در سریال دونگ یی که بالای صفحه زده بودند "زنده"نشان داد و بعد گفت:در یک همایشی آقای ضرغامی اول کار گفت من به اصرار و برای اینکه بی حرمتی نشود چند جمله کوتاه عرض کنم و وقتتان را نگیرم.بعد نجف زاده در ذیل صفحه کرنومتری زد که ضرغامی بیست و دو دقیقه تمام حرف زد. خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت این هم برای مهندس .صرفا جهت اطلاع.
 پلیس راه  که یکی از مقصران حادثه تلخ دانش آموزان بروجنی را ضعف ستون های اتصال سقف با بدنه اتوبوس دراسکانیا اعلام کرده سوژه دیگری برای واحد مرکزی خبر بود.مجری صرفا گفت :

نمی دونم شاید واقعا اسکانیا برای کله معلق زدن مشکل داره و ما متوجه شدیم اما نشه مث ماجرای پرادوی دایی که وقتی تصادف کرد و گفت چرا کیسه هواش  باز نشده ...نماینده تویوتا گفت شما باید  تکمه ایربگو  روشن می کردی و بعد مصاحبه جالبی از دایی پخش شد که می گفت:شما اصلا به من بگید چیه!!

 انتقاد از پخش سرود ملی چین پیش از سرود ایران در رونمایی از یک ماشین چینی و البته پخش سرود" ایران...خاک دلیران" هنگام رونمایی از ماشین چینی هم ماجرایی داشت.نجف زاده گفت  چنین موزیک حماسی در وصف ایران در لحظه رونمایی از ماشینی تمام چینی یعنی چی؟! و اضافه کرد:چنین جشنی برای چینی ها در حالیکه در مملکت ما امسال تا الان   652 هزار دلار بیل و بیلچه و بیش تر  از 800 هزار دلار زیپ و قطعات آن و 300-هزار دلار اره دستی وارد کشورمون  شده چندان هم نباید عجیب باشه.
 مصاحبه رییس محیط زیست تهران در عیادت از محیط بان مصدوم بر اثر حمله پلنگ هم بخش دیگر صرفا بود.نجف زاده بلافاصله بعد از پخش صحبت های رییس محیط زیست که می گفت همکارش در  سلامت کامل است  گفتگو با محیط بان زخمی از پلنگ را پخش کرد که تقریبا جای سالمی در بدنش نمانده بود.کش و قوس رحیمی و زاهدی برای یک افتتاح که به تعارف های عجیب و هول دادن و پیچاندن دست یکدیگر ختم شد هم از جمله سوژه های صرفا جهت اطلاع بود.

کامران نجف زاده همچنین با پخش  تصاویر ارسالی بیننده های صرفا از یک کارنامه فوق لیسانس نشان داد که :" طرف کارشناس ارشد مدیریت دولتی قبول شده در دانشگاه آزاد رفسنجان از هشت تا درس  شش تاشو منفی زده "بعد نکته ایه ها مدیریت دولتی قبول شدن.

نجف زاده گفت :"همینجوری میشه که مدیریت دولتی "برخی" از حضرات  این جوری میشه دیگه...گرفتید ؟
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا