رییس پلیس فتا خوزستان از دستگیری عامل برداشت از حساب شهروند خوزستانی خبر داد.
سرهنگ"شعبان" رئیس پلیس فتا استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد :پیرو شکایت فردی مبنی بر اینکه از حساب وی برداشت غیرمجاز شده است، ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی های مقدماتی مشخص شد کلیه برداشت ها صرف خرید اینترنتی کارت شارژ تلفن شده است که با اقدامات فنی افراد استفاده کننده از کارت شارژها شناسایی و به این پلیس احضار شدند.
سرهنگ شعبان افزود: در تحقیقات بعدی مشخص شد این برداشت ها از طریق سیستم های یکی از دفاتر خدمات کامپیوتری صورت گرفته که مشخص شد متصدی این دفتر یکی از افرادی است که از شارژها استفاده کرده، نهایتاً متهم پس از رویت ادله به جرم خود اعتراف و اظهار کرد شاکیه در همان پاساژی که دفتر ما واقع شده مشغول به کار می باشد و زمانیکه برای رزرو بلیط قطار به صورت اینترنتی پیش من آمد اطلاعات حسابش را یادداشت کرده و در فرصتی مناسب از آن برداشت کردم.
رییس پلیس فتا استان خوزستان در پایان هشدار داد: به هیچ عنوان رمزهای بانکی را در اختیار دیگران قرار نداده و به طور متوالی آنها را تغییر دهید و از گذاشتن رمزهای از پیش گزیده و تکراری مانند شماره شناسنامه و تاریخ تولد که به راحتی در دسترس می باشد جداً خودداری کنید .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا