رییس پلیس فتا ایلام خبر داد : فردی که با ترفند درج مقالات علمی در سایت های معتبر ضمن جلب اعتماد دانشجویان ، از آنها کلاهبرداری می کرد، دستگیر شد.

 سرهنگ "قبادزاده" رئیس پلیس فتا ایلام در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد : پیرو شکایت فردی مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی، ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند.
رییس پلیس فتا استان ایلام ادامه داد: شاکی اظهار داشت، چندی پیش از طریق اینترنت و با توصیه یکی از دوستانم با فردی که مدعی بود می تواند مقاله علمی مرا در سایت های معتبر منتشر کند ،آشنا شدم .
مالباخته در ادامه گفت : در این خصوص مبلغ 12 میلیون تومان به حسابش واریز کردم ولیکن پس از چندین روز متوجه شدم که هیچ امکان ارتباطی با وی ندارم و فریب خورده ام .
سرهنگ قباد زاده افزود: طی بررسی های فنی و تخصصی توسط افسران متخصص پلیس فتا ، متهم که اهل و ساکن تهران بود ؛شناسایی و دستگیر شد.
رییس پلیس فتا ایلام ضمن بیان این خبر ، تصریح کرد : پلیس فتا ناظر بر رفتار افراد در فضای مجازی می باشد و به شدت با افعال مجرمانه برخورد خواهد کرد .
وی همچنین به دانشجویان و اساتید توصیه کرد: فریب تبلیغات اینترنتی این قبیل افراد را نخورید و قبل از هر اقدامی از صحت آن اطمینان لازم را کسب کنید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا