یزدفردا:رییس پلیس فتا کرمان از دستگیری عاملان انتشار "پیامک بخشیده شدن خلافی خودرو در بهمن ماه امسال"  ظرف 12 ساعت كار فني و تخصصيخبر داد و گفت : متهمان در بازجويي به عمل آمده اقرار كردند كه فكر نمي كردند ظرف اين مدت كم توسط پليس دستگير شوند .
به گزارش یزدفردا به نقل از فتا:سرهنگ "اسماعیلی" رئیس پلیس فتا استان کرمان در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد :در راستای ارسال پیامکی شایعه برانگیز برای تعداد زیادی از هموطنان مبنی بر "بخشش خلافی ها" ، پلیس فتا اقدامات خود را جهت شناسایی عوامل آن آغاز کرد.
سرهنگ اسماعیلی افزود: پیامکی که در بهمن ماه امسال با متن " اگر ماشینتون خلافی داره شماره سریالی که روی کارت مشخصات ماشین به صورت عمودی نوشته شده را به شماره اعلامی ارسال تا خلافی شما به مناسبت 22 بهمن بخشیده شود" برای هموطنان ارسال شده بود كه باعث تشویش اذهان عمومی گرديد .
رییس پلیس فتا کرمان ادامه داد: در اين راستا با استفاده از پیگیری های كاراگاهان متخصص اين پليس ،نهایتاً 3 متهم مربوط به این پرونده شناسایی و طی عملیاتی ضربتي دستگیر شدند.
وی افزود: متهمان ضمن اعتراف صریح به بزه انتسابی خود اعلام کردند در سطح شهر شایعه شده بود که چنین طرحی از سوی پلیس راهور انجام می شود و به جهت اطلاع رسانی به دوستان اقدام به ارسال این پیامک کردیم و فکر نمی کردیم که توسط پلیس دستگیر شویم.
این مقام انتظامی با اشاره به اينكه كارشناسان پليس فتا ظرف مدت 12 ساعت كار تحقيقاتي و فني متهمان اين پرونده را شناسايي و دستگير كردند ، گفت :  نامبردگان جهت سير مراحل قانوني پرونده شان تحویل مراجع قضایی شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا