رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد از یک طرفه شدن خیابان قیام از امروز، 28 اسفندماه از طرف چهارراه شهداء به سمت چهارراه سید مصطفی خمینی ( بعثت ) خبر داد.

اعظم السادات میرجلیلی - خبرنگار یزدفردا،  سرهنگ اردوان قاسمی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد در جمع خبرنگاران، گفت: محدودیت های ترافیکی ویژه ای از 15اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروز در یزد اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه طرح ترافیک نوروزی در دو مرحله اجرا می شود، افزود: با توجه به سفرهای داخلی و بومی مردم یزد و انجام خریدهای نوروزی، مرحله اول این طرح از 15 اسفندماه تا 26 اسفندماه اجرا شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد ادامه داد: مرحله دوم این طرح از 26 اسفندماه آغاز و تا 17 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

سرهنگ قاسمی اظهار داشت: برای ایام نوروز 26 تیم خودرویی ، 21 تیم موتورسوار، 50 پاس پیاده، استفاده از ظرفیت بازرسین افتخاری به تعداد 15 نفر پیش بینی شده است.

وی از یک طرفه شدن خیابان قیام از 28 اسفندماه از طرف چهارراه شهداء به سمت چهارراه سید مصطفی خمینی ( بعثت ) خبر داد و گفت: به منظور رفاه حال مسافران و همشهریان خط ویژه اتوبوس نیز ایجاد شده است.

سرهنگ قاسمی نقاط پرترافیک شهر یزد را خیابان مطهری، بلوار فقیه خراسانی، بلوار نواب صفوی، خیابان انقلاب، خیابان آیت الله کاشانی، بلوار دهه فجر و بلوار مدرس برشمرد و افزود: در سال های گذشته حوادث ترافیکی نوروزی در این نقاط بیشتر بوده که امسال پلیس حضور پررنگ تری در این نقاط خواهد داشت و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی از نصب بیش از 20 دستگاه دوربین نظارتی در جاهای حساس و پرترافیک شهر خبر داد و گفت: پرسنل راهنمایی و رانندگی به صورت شبانه روزی در مرکز کنترل ترافیک مستقر هستند و در صورت بروز هر گونه تخلف و ثبت آن توسط دوربین های کنترل ترافیک، تصویر این تخلف با قبض جریمه به آدرس متخلف ارسال می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد با اشاره به شعار نوروز امسال( کاهش سرعت مساوی است با آرامش سفر)، از شهروندان خواست: مادر تمام حوادث رانندگی سرعت های غیرمجاز است پس با سرعت مطمئنه حرکت کنید.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا