سرهنگ يارندي رئیس مرکز اطلاع رسانی ناجا گفت:رسانه های استان یزد در زمینه اطلاع رسانی شفاف از وقایع انتظامی و تعامل روزافزون با نیروی انتظامی روند بسیار موفق و قابل تقديري را دارند.

اعظم السادات ميرجليلي == خبرنگار يزد فردا:==سرهنگ مهدی یارندی رئیس مرکز اطلاع رسانی ناجا در جمع کادرهیئت تحریریه نشریه بشارت نو یزد، افزود: بدلیل تعامل خوبی که بین اصحاب رسانه و مجموعه ناجا در کشور وجود دارد ،همکاری خوبی بین رسانه ها و نیروی انتظامی بوجود آمده است.

وی ادامه داد: بدلیل اینکه باید ارسال اخبار بروز و سریع صورت گیرد لذا نیروی انتظامی در سال 1380 نسبت به راه اندازی سایت اطلاع رسانی اقدام نمود که ثمرات بسیار اثر گزاری را داشته است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی ناجا گفت: یکی از این موفقیت ها ی این سایت،مراجعه مداوم رسانه ها به عنوان یکی از سایت های مرجع به این سایت است و تولید وارسال اخبار به مرکز اطلاع رسانی همراه با نکته های آموزشی و هشدار های پلیسی در راس کار این سایت قرار دارد.

سرهنگ یارندی افزود: خوشبختانه اکنون سایت پلیس در سراسر کشور به عنوان یکی از مراجع خبری اقشار مختلف حتی در سطح جهان شناخته می شود و بازدید کننده هایی نیز از کشورهای مختلف داریم و این سایت دارای رتبه بالایی در الکسا است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی ناجا گفت :ارسال اخبار به رسانه های محلی ، مصاحبه های مطبوعاتی و رادیو تلویزیونی و برگزاری نشستهای توجیهی با مدیران و خبرنگاران از جمله وظایف مرکز اطلاع رسانی ناجا در سراسر کشور است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود مجموعه سایت پلیس در استان یزد را یکی از استانهای موفق اعلام نمود و گفت: با بررسی های صورت گرفته استان یزد یکی از استانهای موفق در زمینه اخبار و اطلاع رسانی است و امیدواریم این روند موفق رو به تعالی تسریع یابد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی ناجا گفت :قطعا اطلاع رسانی کامل و شفاف از اخبار انتظامی باعث افزایش اعتماد جامعه نسبت به پلیس می شود و نقشی موثر در تقویت ایجاد امنیت و آرامش در جامعه دارد.

سرهنگ یارندی افزود: از خبرنگاران نیز درخواست داریم تا همچون گذشته با قلم و بیان خویش در جهت امنیت بخشیدن به جامعه گام بردارند و همواره همیار و پشتیبان پلیس در آرامش و نظم بخشیدن به جامعه باشند.

در ادامه این نشست سرهنگ باقری معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان یزد نیز مواردی را از نحوه همکاری ناجا استان یزد با رسانه ها و اطلاع رسانی این نهاد اعلام نمود.

مدير مسئول نشريه بين المللي بشارت نو نيز در اين نشست گفت: اصحاب مطبوعات و رسانه ها، می توانند با فرهنگ سازی و بستر سازی مناسب احساس امنیت را در جامعه بیش از پیش ارتقاء داده و  از بروز ناهنجاری های اجتماعی جلوگیری کنند.

 جواد آذرنگار ضمن تشكر از همكاري معاون اجتماعي نيروي انتظامي يزد با رسانه ها،افزود: اطلاع‌رسانی صحیح و مداوم  در حوزه‌های مختلف نظامی  و انتظامی تأثیرات  بسيار زيادي در راستای دستیابی به اهداف  نیروی انتظامی دارد.

 وی اظهار داشت : کم توجهی به امر اطلاع رساني  در مورد  مسایل امنیتی و انتظامی  باعث بروز شايعه شده و لطمات جبران ناپذیری در جامعه  خواهد داشت و لذا اطلاع رساني به موقع و سريع و شفاف باعث جلوگيري از خسارت هاي بعدي خواهد شد.

در پايان اين نشست كه با حضور سرگرد مزيدي و سروان هاتفي از كادر معاون اجتماعي ناجا استان يزد برگزار شد، سرهنگ يارندي از قسمت هاي مختلف تحريريه و صفحه آرايي نشريه بشارت نو بازديد نمود.   










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا