یزدفردا :تصادف مرگبار اتوبوس مسافربری با یک کامیون در جاده اهواز ـ اصفهان، موجب آتش گرفتن اتوبوس و مرگ 14 نفر شد.

یزدفردا :تصادف مرگبار اتوبوس مسافربری با یک کامیون در جاده اهواز ـ اصفهان، موجب آتش گرفتن اتوبوس و مرگ 14 نفر شد.

 اتوبوس مسافربری مسیر اهواز ـ اصفهان دچار حادثه شد و مسافران آن به کام مرگ رفتند.

در این حادثه که در جاده اهواز ـ هفتکل و در پیچ زیارتگاه سید محسن در کیلومتر 55 این مسیر به وقوع پیوست یک دستگاه اتوبوس مسافربری که در حال عزیمت به اصفهان بود با یک کامیون 10 تن برخورد کرد و اتوبوس دچار حریق شد و مسافران زنده زنده در آتش سوختند.

به گفته یکی از شاهدان عینی آتش‌سوزی به گونه‌ای بود که اتوبوس به آهن‌پاره‌ای تبدیل شد.

سرهنگ قاسم قدرتی فرمانده پلیس راهور خوزستان هم اظهار کرد: در این حادثه دو نفر به علت تصادف در دم جان سپردند و مابقی به علت آتش‌سوزی در اتوبوس به کام مرگ رفتند.
به گفته فرمانده پلیس راهبر خوزستان راننده کامیون نیز جزو کشته شدگان است.

تعطیلی شرکت اتوبوسرانی

سرهنگ مهماندار رئیس پلیس راه کشور هم گفت: طبق استعلام گرفته شده از شرکت مسافربری، این اتوبوس 11 مسافر داشته است و احتمالاً 2 الی 3 نفر در راه سوار کرده که پس از برخورد با کامیون دچار حریق شده و آتش‌سوزی نیز به کامیون منتقل شده است.

مهماندار در ادامه افزود: 2 نفر از سرنشینان کامیون و 11 نفر از سرنشینان اتوبوس در سرصحنه جان خود را از دست دادند و 5 نفر مجروح هم به بیمارستان منتقل شدند که یک نفر از این مجروحان به علت شدت سوختگی جان خود را از دست داد.

وی در ادامه گفت: به جهت بررسی تخلفات احتمالی شرکت رویال سفر اهوال و هماهنگی با سازمان راهداری استان خوزستان، این شرکت تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.

اسامی کشته شدگان


اسامی 10تن از کشته شدگان اعلام شد. مدیر شرکت تعاونی مسافربری شماره 14 اهواز، اسامی برخی از مسافران اتوبوس حادثه دیده محور اهواز – هفتکل را اعلام کرد.

 

حردانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: از طریق ثبت نام در تعاونی شماره 14 اسامی هشت مسافر به نام " آقایان فتحی، بازیار، ستایشی، جعفری" و "خانم‌ها عددی و منجزی" به ثبت رسیده است. همچنین علاوه بر این هشت نفر سه مسافر در درب خروجی ترمینال سوار این اتوبوس شدند که اسامی آن‌ها به همین دلیل مشخص نیست.

مدیر شرکت تعاونی مسافربری شماره 14 اهواز، یادآور شد: راننده این اتوبوس رسول حسینی دهکردی و راننده دوم مسعود رحیمی بوده است.

 


سایت خبری یزد فردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا