دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد باهنر گفت: انتخاب" حجت‌الاسلام ابوترابی فرد"خارج از فرایندهای دموکراتیک و توافقات از پیش تعیین شده و بی اعتنایی به نظرسنجی ها است.

امیر مقدم دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد باهنر در پاسخ به باشگاه خبرنگاران، مبنی براینکه بعضی از سایت‌ها "حجت‌الاسلام ابوترابی فرد" را خروجی ائتلاف پنج‌گانه معرفی کردند، گفت: چنین اتفاقی خارج از فرایندهای دموکراتیک و توافقات از پیش تعیین شده و بی اعتنایی به نظرسنجی ها است.

مقدم افزود: در اغلب نظرسنجی‌ها و معدل مجموع نظرسنجی‌ها باهنر اول است و حجت‌الاسلام ابوترابی فرد در رده چهارم یا پنجم قرار دارد و این واقعیت چیزی نیست که از دید کاندیداهای ائتلاف اکثریت اصولگرایان پنهان بماند.

دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد باهنر،در پاسخ به سوالی مبنی براینکه اگر طبق  معدل نظر سنجی‌ها آرای باهنر بالا است وی چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد،خاطر نشان کرد: ما همواره نگران نجابت بیش از اندازه مهندس باهنر هستیم.

وی درباره سوالی مبنی بر اینکه باهنر از کانداتوری انصراف خواهد داد، خاطر نشان کرد:باهنر همواره در مواضع خود رسما اعلام کرده که پایبند تشکیلات و همراه جامعتین است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا