طبس- حقانی- سرپرستی یزدفردا:سرهنگ "مهدی میرزاده" گفت: پس از سه شب تعقیب و مراقب کامل محل، در نهایت فرد سارق که اهل یکی از شهرستان‌های مجاور بود به‌همراه یک خودرو که از شهرستان محل سکونت خود سرقت کرده بود و همچنین اموال مسروقه، شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: سارق حرفه‌ای که اقدام به تعارف شربت مسموم به مسافران اطراف امامزاده طبس و سرقت اموال آنان کرده بود، دستگیر و اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

مهدی میرزاده اظهار داشت: به‌دنبال وقوع یک سری از سرقت‌ها در اطراف امامزاده طبس که نسبتاً موجب وحشت مردم شده بود، پلیس برحسب وظایف ذاتی خود ابتدا در راستای پیشگیری از وقوع مجدد سرقت و در مرحله بعد برای شناسایی و دستگیری سارق، اقداماتی را انجام داد.

وی ادامه داد: پس از سه شب تعقیب و مراقب کامل محل، در نهایت فرد سارق که اهل یکی از شهرستان‌های مجاور بود به‌همراه یک خودرو که از شهرستان محل سکونت خود سرقت کرده بود و همچنین اموال مسروقه، شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس بیان کرد: باتوجه به اینکه معمولاً در محل امامزاده نذورات مردمی توزیع می‌شود، این سارق دو مرتبه با استفاده از این ترفند اقدام به تعارف شربت مسموم و پس از آن قرص‌های خواب‌آور به مسافران کرده و پس از اطمینان از خواب بودن آنان، اموال داخل چادر مسافرتی را سرقت می‌کرد.

وی افزود: این متهم علاوه بر این در ساعات پایانی شب و با استفاده از تاریکی، اقدام به سه مورد کیف‌زنی از مسافران مستقر در اطراف امامزاده طبس کرده بود که وجوه نقد و مدارک سرقت شده نیز تماماً کشف و ضبط شد.

میرزاده یادآور شد: سارق پس از تشکیل پرونده، تحویل مقامات قضائی و سپس ندامتگاه طبس شد.

وی گفت: باتوجه به اینکه احتمالاً متهم از سارقان حرفه‌ای در شهرستان محل سکونت خود است، به‌نظر می‌رسد که اقدام به سرقت‌های دیگری هم کرده باشد که به همین دلیل تحقیقات برای کشف زوایای بیشتری از این پرونده ادامه دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا