سردار اکبر شاهی فرمانده انتظامی استان در شورای اسلامی شهر یزد حضور یافت

به گزارش يزدفردا به نقل از  روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد سردار اکبر شاهی فرمانده انتظامی استان به اتفاق حجت الاسلام والمسلمین میررحیمی رئیس عقیدتی سیاسی و رؤسای بازرسی و حفاظت در چهل و سومین جلسه شورا حضور یافتند.

براساس این گزارش سید علی محمد میرحسینی رئیس شورا اظهار داشت : احساس امنیت در مردم به واسطه حضور فعال پلیس افزایش یافته است ، سلامتی و امنیت دو نعمت بزرگ است و به طور قطع امنیت ، زمینه ساز سلامتی است و وجود امنیت باعث سلامتی افراد ،سرمایه گذاری ،مشارکت مردمی و ایجاد اشتغال می شود و وظیفه خود می دانیم از زحمات سردار اکبر شاهی فرمانده انتظامی استان و همکارانشان در جهت ایجاد امنیت در استان تشکر و قدردانی نمایم .

 این گزارش حاکی است سردار اکبر شاهی گزارش مبسوطی از عملکرد نیروی انتظامی در استان ارائه داد و اظهار داشت : با زحمات شبانه روزی پلیس کل جرائم نسبت به سال گذشته به میزان 8/5 درصد کاهش داشته است و استان یزد رتبه پنجم را در زمینه کشفیات در کشور ازآن خود کرده است.

وی تصریح کرد : در راستای وظایف و با توجه به دستورالعملهایی که از ناجا ابلاغ می شود آمادگی خود را برای همکاری با شهرداری و شورای شهر اعلام می نمایم .

در ادامه جلسه درخصوص کارت پارک ،سدمعبر ،ساخت وسازهای غیرمجاز و حاشیه نشینی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا