(انتخابات مجلس هشتم 150)

فرهنگ انقلاب و انقلاب فرهنگی


احمد عجمین مدیر کل ارشاداستان یزد

انقلاب اسلامی تحولی عمیق را در فرهنگ جامعه بشری به وجود آورد به گونه ای که نگاه جهانیان به دین و ارزش های الهی معطوف گردید و بار دیگر مکاتب توحیدی توانستند جایگاه واقعی خود را در میان جوامع و ملل پیدا کنند. امروز حتی رییس جمهور آمریکا که منفورترین فرد در این کره خاکی است، از خدا و دین سخن به میان می آورد و جنایات خود را این زاویه توجیه می نماید، اما در ورای این تحول فرهنگی باید فرهنگ «تحول» و «انقلاب» را نیز ترویج نمود و زمینه را برای ظهور منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر عجل الله فرجه الشریف فراهم ساخت .

بسیاری از افراد معلوم الحال، که متاسفانه خواسته یا ناخواسته، در سالیان اخیر، جیره خوار آمریکا و اسراییل در ایران شده بودند، و نوکری استکبار را در زمینه فرهنگی به عهده داشتند، می خواستند این طور وانمود کنند که: انقلاب در ایران به نقطه پایان خود رسیده است، و بایستی فرهنگ انقلاب و تحول را که با آرمان خواهی همراه است، پایان یافته تلقی نمائیم، و به اصطلاح! واقع بینانه به جهان نگاه نموده به تعبیری دیگر باب گفتگو را با استکبار جهانی باز کرده تلاش نماییم با فرهنگ تسامح و تساهل به جای فرهنگ تحول و انقلاب خدا و خرما را باهم قبول کنیم و بپذیریم که همه صراط ها مستقیم بوده و هرکس با همان قرائتی که از دین و خدا دارد به حقیقت دست یافته است و حاصل کلام خود را معطل نکنیم حق و باطلی وجود ندارد بلکه همه در مسیر حق هستند و این حرف ها مثل جهاد و شهادت تاریخ مصرفش تمام شده و باید به صلح و آرامش در دهکده جهانی فکر کنیم . . .

آن قدر از این جملات به ظاهر زیبا و به واقع زمینه ساز برای ورود دشمن به خانه خودمان گفتند که خودشان هم باورشان آمد و از همین نقطه بود که برخی از نفوذی های دشمن یا بازی خورده ها آهنگ خروج از حاکمیت را ساز کرده و جمعی با تحصن در مجلس و عده ای هم با همنوایی در مراکز استان ها آماده شده بودند که دروازه کشور را به سوی آمریکا و اسراییل باز نمایند اما خدا نخواست و با رهبری حکیمانه ی مقام معظم رهبری مردم شریف ایران اسلامی در حماسه ی سوم تیر 84 مشت محکمی به دهان یاوه سرایان زدند و رییس جمهوری را برگزیدند که از جنس خودشان، انقلابی و پایبند به آرمان های انقلاب اسلامی بود . اکنون نیز امتحان دیگری در راه است ، 24 اسفند فرصتی است تا یکبار دیگر ملت قهرمان و مجاهد ایران نمایندگانی را انتخاب نمایند که با تمام وجود متعهد به فرهنگ اسلامی باشند تا بتوانند در تداوم حرکت انقلابی خویش انقلاب فرهنگی خود را به جهانیان عرضه نمایند و اگر چنین شد انشاء الله صبح ظهور نزدیک خواهد بود .

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا