مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در جلسه اختتامیه ارزیابی معاونت بهره‌برداری: سال 95 سالی بدون حادثه برای شرکت برق منطقه‌ای یزد جلسه اختتامیه ارزیابی عملکرد بخش انتقال و فوق توزیع معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد، با حضور گروه ارزیابی توانیر، مدیرعامل، معاون بهره‌برداری و جمعی از مدیران و کارشناسان این معاونت برگزار شد.

جلسه اختتامیه ارزیابی عملکرد بخش انتقال و فوق توزیع معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد، با حضور گروه ارزیابی توانیر، مدیرعامل، معاون بهره‌برداری و جمعی از مدیران و کارشناسان این معاونت برگزار شد.

در این جلسه ابتدا محمدحسن صباغزادگان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد، از تلاش ارزیابان اعزامی از سوی شرکت توانیر که با تعامل سازنده، در مدت‌زمان کوتاه و به‌صورت فشرده، ارزیابی عملکرد سال ۹۵ معاونت بهره‌برداری را انجام داده‌اند؛ تشکر کرد و نتیجه این ارزیابی‌ها را تقویت عملکردها و انتقال تجربیات بیان کرد.

وی با اشاره به رسالت شرکت برق منطقه‌ای یزد در تامین برق پایدار و مطمئن و حفظ و حراست تجهیزات، افزود: خوشبختانه با بلوغ عملی و اجرایی در معاونت بهره‌برداری، سال گذشته را بدون حادثه پشت سر گذاشتیم.

صباغزادگان در پایان بحث آموزش کارشناسان فنی و غیر فنی را مهم دانست و گفت: صرف هزینه در بخش آموزش به معنای واقعی سرمایه‌گذاری است که نتیجه آن در بهره‌برداری از تجهیزات و شرایط بحرانی مشخص می‌شود.

در ادامه محمدحسین میرحسینی معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز با اشاره به این‌که یکی از اقدامات مهم برای ارتقاء شاخص‌ها، انجام ارزیابی است؛ افزود: توجه به مسائل از نگاه بیرون سازمان، انتقال تجربیات و توجه به نکات قابل‌بهبود، باعث ارتقاء شاخص‌ها می‌شود که شرکت برق منطقه‌ای یزد را در وظیفه اصلی و قانونی که بهره‌برداری مطمئن از انرژی برق است؛ موفق‌تر می‌کند.

میرحسینی با تأکید بر ضرورت انجام اقدامات اصلاحی برای مواردی که تیم ارزیابی با دقت، نظر خود را اعلام کرده‌اند؛ گفت: جهش فعالیت‌ها در معاونت بهره‌برداری برق منطقه‌ای یزد در چند سال اخير بسيار سریع و چشمگير بوده و شاخص‌های كاري نيز رشد خوبي داشته است.

همچنین در این جلسه مهندس علی‌آبادی سرگروه تیم ارزیاب و معاون بهره‌برداری برق منطقه‌ای زنجان، ضمن ابراز رضایت از روند ارزیابی، وجود مدیران، کارشناسان و نیروی انسانی متخصص، باانگیزه، متعهد، پیگیر و جوان را از نقاط قوت شرکت برق منطقه‌ای یزد دانست.

همچنین در این جلسه اختتامیه ارزیابان بخش‌های بهره‌برداری، خطوط، حفاظت و کنترل و تجهیزات پست، آمادگی و دانش فنی خوب گروه‌های رولیاژ، تعمیرات، خطوط و بهره‌برداران پست‌ها و عملکرد رضایت‌بخش پروژه‌های اصلاح و بهینه‌سازی را ازجمله نقاط قوت این معاونت دانستند و مواردی که می‌تواند به بهبود و ارتقاء شاخص‌ها کمک کند را تشریح کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا