داوود پاک طینت در شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شهرستان بافق گفت: حضور گسترده مردم در امر انتخابات باعث شادکامی و افزایش امید در جامعه و تحقق مشارکت حداکثری، پیروزی همه افراد را در پی دارد.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بافق؛ نشست هماهنگی شورای روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان بافق با حضور مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد و فرماندار بافق در سالن اجلاس حضرت آیت الله حاج شیخ محمد تقی بافقی فرمانداری برگزار شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در این نشست اظهارداشت:چهار موضوع مهم و اساسی در امر برگزاری انتخابات از جمله مشارکت حداکثری، قانون‌مداری، سلامت و امنیت کامل مورد تاکید است.

داوود پاک طینت در ادامه به تشریح مباحث اصلی انتخابات پرداخت و عنوان کرد: انعکاس فعالیت مسئولان در بحث انتخابات و زمینه سازی مشارکت حداکثری از وظایف اصلی مسئولان روابط عمومی ها می باشد.

وی مشارکت حداکثری را باعث مصون سازی نظام در برابر توطئه های دشمنان عنوان کرد و افزود: حضور مردم در پای صندوق های رای و شرکت در انتخابات علاوه بر مصون سازی نظام از کید و توطئه دشمنان باعث تحقق دو موضوع مهم ادای تکلیف شرعی ، اخلاقی و  همچنین حق تاثیرگذاری در سرنوشت جامعه خود برای هر فرد شرکت کننده در انتخابات می شود.

پاک طینت در ادامه حضور گسترده مردم در انتخابات را باعث شادکامی و افزایش امید در همه افراد جامعه عنوان و تصریح کرد:تحقق مشارکت حداکثری تمام اقشار جامعه در انتخابات مقوله ای است که اگر محقق شود همه پیروز هستند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در پایان به سخنان حضرت امام خمینی (ره) پیرامون حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: اعتماد اجتماعی و خودباوری دو اصل مهم و لازمه مشارکت مردم در امر انتخابات است.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا