مدیرعامل شرکت سیم و کابل نور زنجان گفت: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) فعالیت خوبی در مسیر اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی انجام می‌دهد.
مدیرعامل شرکت سیم و کابل نور زنجان گفت: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) فعالیت خوبی در مسیر اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی انجام می‌دهد.
 
صمد یوسفی اصل در گفت‌وگو با خبرنگار ما افزود: به سبب ورود بنیاد برکت به حوزه‌ی توانمندسازی اقتصادی و تولیدی در این استان، هم‌اکنون بسیاری از افراد راغب به همکاری با بنیاد برکت به‌منظور راه‌اندازی واحد تولیدی شده‌اند.
 
وی یادآورشد: بسیاری از همین افراد هم‌اکنون در حال رایزنی، تکمیل پرونده یا عقد قرارداد برای آغاز فعالیت اقتصادی با مشارکت بنیاد برکت هستند.
 
یوسفی اصل به راه‌اندازی شرکت سیم و کابل نور زنجان با سرمایه‌گذاری 49 درصدی بنیاد برکت اشاره کرد و اظهار داشت: این واحد صنعتی که تولیدکننده‌ی انواع سیم و کابل برق افشان، مفتولی و مخابراتی است، برای 50 نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد کرده است.
 
مدیرعامل شرکت سیم و کابل نور زنجان گفت: هم‌اکنون این شرکت جزو 20 صادر کننده‌ی عمده‌ی استان محسوب می‌شود و طی سال گذشته صادرات سه میلیون دلاری را در کارنامه‌ی خود ثبت کرده است که این وضعیت را مدیون بنیاد برکت هستیم.  
 
وی خاطرنشان کرد: بنیاد برکت اعلام کرده است که آماده‌ی مشارکت در راه‌اندازی واحدهای صنعتی در مناطق کم‌تر توسعه‌یافته با آن دسته از تولیدکنندگانی است که پیشرفت واحدهای آنان از صفر تا 90 درصد به شمار می‌آید.
 

یوسفی اصل ادامه داد: بنیاد برکت برای آغاز همکاری با هر کارآفرین، با تأمین 49 درصد سرمایه‌ی مورد نیاز آن واحد شریک می‌شود. برای راه‌اندازی این واحد صنعتی، 148 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و با بهره‌برداری از آن برای 200 نفر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شد. این واحد صنعتی در شهرک صنعتی شماره‌ی یک استان زنجان واقع شده است که در هفته‌ی دولت سال گذشته با حضور رییس سازمان شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک ایران به بهره‌برداری رسید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا