مهلت ارسال چکیده مقالات ششمین همایش ملی و بین المللی مهارت آموزی و اشتغال تا تاریخ20-02-1396تمدید شد.

مهلت ارسال چکیده مقالات ششمین همایش ملی و بین المللی مهارت آموزی و اشتغال تا تاریخ20-02-1396تمدید شد.

     به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد،رضا باجولوند ،مدیر کل دفتر  پژوهش، طرح و برنامه ریزی درسی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشوربا اعلام اين خبر بیان داشت:با موافقت ریاست محترم سازمان  و پیگیری مجوزهای لازم جهت برگزاری این همایش از کمیسیون فرهنگی دولت ششمین همايش ملي و بين المللي مهارت آموزي و اشتغال در مرداد ماه  1396 برگزار می شود.

مدیر کل دفتر  پژوهش، طرح و برنامه ریزی درسی در خصوص اهداف برگزاري همايش مذکور بيان داشت: ترویج فرهنگ مهارت آموزی در جامعه، نشر مدیریت دانش در حوزه مهارت آموزی، توسعه ارتباطات سازمان در سطح ملی و بین‌المللی، فراهم كردن زمينه مشاركت صاحبنظران داخلي و بين‌المللي در حوزه مهارت‌آموزی و اشتغال، شناسایی چالش‌های امروز و فردای حوزه مهارت‌آموزی و اشتغال و ... از جمله اهداف برگزاري ششمین همایش ملی و بين المللي مهارت آموزي و اشتغال است.

وی افزود: ششمین همايش ملي و بين المللي مهارت آموزي و اشتغال در ايران در محورهاي اصلی مهارت آموزی و توسعه اجتماعی - اشتغال پایدار و کار شایسته با مهارت آموزی - ICT و روش‏های نوین یادگیری در آموزش‏های مهارتی- مهارت آموزی با مشارکت ذینفعان با رویکرد توسعه اقتصادی- تضمین کیفیت آموزش‏های فنی و حرفه ای و انطباق با بازار کار و بین‌المللی برگزار می شود.

وي افزود: امید است با مشارکت پژوهشگران درون و برون سازمانی بخصوص بخش خصوصی ، مشابه سنوات گذشته شاهد برگزای هرچه باشکوه تر این همایش باشیم.

وی ضمن بیان این مطلب که مهلت ارسال چکیده مقالات ششمین همایش ملی و بین المللی مهارت آموزی و اشتغالتا تاریخ20-02-96 تمدید شده، مهلت ارسال مقاله کامل همایش مذکور را 25-3-1396 و زمان برگزاری همایش مرداد ماه سال 1396 عنوان نمود .

باجولوند افزود : دبیرخانه دائمی همایش دفتر پژوهش، طرح و برنامه ریزی درسی  سازمان می باشد. علاقمندان مي توانند برای کسب اطلاعات به آدرس  http://hamayesh.irantvto.ir  مراجعه نمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا