يزدي ها هم در رساندن پيام طبسي ها همكاري كردند/ حمايت از روحاني علي رغم عملي نشدن قول انتخاباتي وي

به گزارش خبرنگار يزد فردا"حظيره: امروز نهم ارديبهشت ١٣٩٦ پس از گذشت چهار سال و چهار روز از قول دكتر حسن روحاني به طبسيها مبني بر لغو مصوبه انتزاع طبس از يزد و بازگشت دارالمومنين به دارالعباده ، عده اي كه پس از پشت سر گذاشتن كيلومترها خود را به محل سخنراني پر شكوه رئيس جمهور رسانده بودند با در دست داشتن پلاكاردهايي كه صحبتهاي رهبري و دكتر روحاني بود دوباره خواست حداكثري مردم آن ديار را يادآور شدند .

طبسي ها با انداختن شال بنفش بر گردن خود با همراهي و همكاري مردم يزد علاوه بر حمايت خود از روحاني علي رغم عملي نشدن قول انتخاباتي وي خواستار توجه مسئولين و ارسال پيام روشن خود براي عملي شدن خواست مردمي و حداكثري خود شدند .

متن پيامها :

رهبري : من هم از انتزاع طبس از يزد راضي نبودم. 

روحاني ٩٢: اگر رئيس جمهور شدم مصوبه انتزاع طبس از يزد را لغو خواهم كرد .

در حين سخنراني رئيس جمهور چندين بار براي لحظاتي پلاكاردي كه قول انتخاباتي دكتر روحاني نوشته بود بر روي دستان طبسي ها و يزدي ها بالا رفت كه با اشاره ي دست آقايان نهاونديان و سفيد مبني بر يادداشت آن ، آنها را اميدوار نمود.

گفتني است انتزاع طبس از يزد در اسفندماه٩١ در دولت قبل انجام و پس از پيگيريهاي مردمي ، نوشتن طومارها و برگزاري نظرسنجي و شنيدن فرمايشات رهبري در ديدار جانباز سرافراز ٧٥درصد و موافقت مجمع نمايندگان استان يزد و استاندار يزد به طرق مختلف مصرانه پيگير ابلاغ نهايي دولت و عملي شدن خواسته ي خود ميباشند .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا