یزدفردا "  روابط عمومی صداوسیمای یزد برنامه های  آخر هفته  راديو و تلويزيون استان یزد به شرح زیر اعلام کرد :
سيما:

فیلم سینمایی "خبرسازان" به کارگردانی اندرز بنکه جمعه 16مهر ساعت 30:14از سيماي شبكه تابان پخش مي شود می شود.
این فیلم پلیس و سیستم امنیتی روسیه را به چالش می کشد. پس از اینکه پلیسها یک گروه تبهکار را دنبال می کنند، آنها به ساختمانی مسکونی وارد می¬شوند و ساکنین را گروگان می گیرند. پلیس سعی می کند که این افراد را از دست تبهکاران نجات دهد و یک زن که مسئول تبلیغات تلویزیونی پلیس است هم وارد ماجرامی شود. بی کفایتی پلیس و کارهای احمقانه ای که انجام می دهند، باعث می شود که نتوانند گروگانها را آزاد نمایند.
اندری مرزلیکین، یه وگنی تسیگانوو و ماریا مکی کووا در فیلم سینمایی "خبرسازان" محصول سال 2009 کشورهای روسیه و سوئد در ژانر حادثه ای، جنایی، هیجانی و درام به ایفای نقش پرداخته اند.
راديو:
يك مورد مشكوك
گروه نمايش صداي مركز يزد نمايش راديويي يك مورد مشكوك را تهيه و توليد نموده است .
نيمه هاي شب پزشكي براي مداواي بيمارش به خانه او مي رود ، د ربين راه پزشك متوجه مي شود ، ساعت جيبي نقره اش گم شده به مرد مشكوك مي شود اما بعد از رسيدن به سر بالين بيمار متوجه مي شود ساعتش ...... اما كار از كار گذشته و داستان ادامه پيدا مي كند .
يك مورد مشكوك به تهيه كنندگي ، نويسندگي و كارگرداني حميد طلايي و نقش آفريني محمد رضا اركان /محمد رضا شجريان ،حامد امتحاني ، مرتضي نسيم سبحان جمعه ساعت 13 از صداي شبكه استاني مركز يزد پخش مي شود .







  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا