تابش در بازدید از نمایشگاه نیروی انتظامی اردکان:
امنیت از دیدگاه قران کریم ثمره حکومت صالحان است

یزدفردا "نماینده مردم اردکان از نمایشگاه نیروی انتظامی این شهرستان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برپا شده بود بازدید نمود.
محمدرضا تابش در این بازدید هفته نیروی انتظامی را فرصت مغتنمی برای تشریح اقدامات و بررسی عملکرد این نیرو دانست و افزود
:باید با استفاده از افراد صاحب نظر و مسئول و نظرخواهی از مردم ، نقاط ضعف و قوت موجود مورد بررسی قرار گیرد .
تابش با اشاره به گستردگی حوزه وظایف نیروهای انتظامی در تامین امنیت،تحکیم نظم و اجرای قانون و عدالت، ثبات و سلامت را از مهمترین ارکان یک نظام سیاسی و اجتماعی برشمرد و در این میان نقش نیروی انتظامی را در تحقق این ارکان حائز اهمیت دانست.
تابش نیروی انتظامی را بازوی توانمند نظام در همراهی و حمایت از مردم برای اجرای قانون و برقراری نظم در جامعه و درعین حال دست آهنینی در مقابله با مجرمین و تبهکاران دانست و بر لزوم تجهیز پلیس به ابزار تخصصی مدرن و بهره گیری از فناوریهای نوین تاکید کرد و گفت
:در دنیای پر رمز و راز و پیچیده کنونی،پلیس باید با بهره گیری از آموزشهای تخصصی مداوم، ضمن ایفای مسئولیت سنگین خویش،رضایتمندی مردم و همراهی افکار عمومی را مدنظر داشته باشند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با تبیین مقوله امنیت از دیدگاه قرآن که این امر را از اهداف بلند استقرار حاکمیت و ثمره حکومت صالحان می داند ، بر ارتقاء سازمان این نیروها بر اساس شرایط زمانی و مکانی ، و واقعیات جامعه تاکید کرد.
در ابتدای این بازدیدسرهنگ افشاری فرمانده نیروی انتظامی اردکان با ارائه گزارشی از فعالیتها و کشفیات این نیرو ، توضیحاتی را درخصوص بخشهای مختلف این نمایشگاه ارائه نمود
افشاری ارائه آموزشهایی درخصوص پیشگیری از اعتیاد و سرقت، آشنایی با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و نظام وظیفه عمومی برای رده های مختلف سنی ،نمایش یگان ویژه پاسداران ،عملیات رزمی و تعقیب و گریز را از موضوعات ارائه شده در این نمایشگاه دانست.

یزدفردا

.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا