هوس مرد رمال

15 زن و دختر را قربانی کرد

تابناک اجتماعی: مرد رمال که به بهانه نوشتن طلسم، زنان و دختران جوان را به دخمه شیطانی خود می‌کشاند و مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، دستگیر شد.


تحقیقات برای دستگیری این مرد زمانی آغاز شد که زن جوانی سراسیمه نزد ماموران پلیس کرج رفت و مدعی شد فردی به بهانه حل‌کردن مشکلاتش او را فریب داده و مورد آزار و اذیت قرار داده است.


این زن در تشریح ماجرا گفت: مشکلاتی در زندگی‌ شخصی‌ام پیش آمده بود و به‌دنبال راهی برای حل آنها می‌گشتم. یکی از دوستانم وقتی از موضوع باخبر شد، نشانی مرد رمالی را در کرج داد و گفت که او می‌تواند هر مشکلی را از طریق تهیه طلسم و رمالی حل کند و بعد پیشنهاد داد که سری به محل کار او بزنم.


به گزارش همشهری، زن جوان ادامه داد: من که تصور می‌کردم با این کار مشکلم حل خواهد شد راهی همان محلی شدم که دوستم نشانی‌اش را داده بود. در آنجا با دیدن افرادی که برای حل مشکلاتشان به خانه مرد رمال مراجعه کرده بودند، حدس زدم که وی می‌تواند به من کمک کند و به همین دلیل نزد او رفتم. این مرد بعد از شنیدن حرف‌هایم، گفت که باید چند جلسه پشت‌سر هم برای نوشتن طلسم نزد او بروم. در همین جلسات بود که وی با ادعای اینکه باید طلسم را با زعفران و گلاب روی بدنم بنویسد، مرا فریب داد و وقتی به‌خودم آمدم که او مرا مورد آزار و اذیت قرار داده بود. مدتی بعد وقتی دیدم در مشکلم هیچ تغییری به‌وجود نیامده و از طرفی مرد رمال ادعا می‌کرد که باید چند جلسه دیگر هم نزد او بروم، فهمیدم که وی هدفی جز سوءاستفاده از من ندارد و به همین دلیل تصمیم گرفتم از او شکایت کنم.


بعد از اظهارات زن جوان، ماموران راهی محل فعالیت مرد رمال در یکی از محله‌های کرج شدند. آنها این محل را زیرنظر گرفتند و متوجه شدند که هر روز زنان و دختران زیادی با امید بچه‌دار شدن، پیدا کردن همسر مناسب، ایجاد تغییر در زندگی زناشویی و درمان بیماری نزد مرد رمال می‌روند و بعضی از آنها به‌رغم پرداخت مبالغ هنگفت، از سوی او اغفال شده و مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند. با این اطلاعات، دستور بازداشت متهم صادر شد و ماموران با محاصره محل، در یک عملیات ضربتی وارد دخمه شیطانی وی شدند و او را دستگیر کردند. درحالی‌که متهم مدعی بود بی‌گناه است و جرمی مرتکب نشده، وی به اداره آگاهی کرج انتقال یافت و تعدادی از زنان و دختران جوان که در جریان دستگیری او قرار گرفته بودند با حضور در اداره آگاهی شکایات مشابهی مطرح کردند.


سرهنگ گل‌صباحی، رئیس‌پلیس آگاهی استان تهران و البرز، با بیان این خبر گفت: تا‌کنون 15 زن و دختر جوان با شناسایی متهم مدعی شده‌اند که وی به بهانه حل مشکلاتشان آنها را اغفال کرده و مورد تعرض قرار داده است. وی با بیان اینکه احتمالا افراد زیادی قربانی نقشه شوم این مرد رمال شده‌اند، تصریح کرد: متأسفانه برخی از شاکیان بنا بر مسائلی حاضر به طرح شکایت نیستند و ما با دادن اطمینان به آنها درخصوص اینکه مشخصات و هویت‌ تمامی شاکیان نزد پلیس و دستگاه قضایی محفوظ می‌ماند، از شاکیان احتمالی می‌خواهیم برای طرح شکایت به اداره آگاهی کرج مراجعه کنند.


سرهنگ گل‌صباحی به دستگیری 7 رمال و شناسایی 30 شاکی دیگر ظرف یکسال گذشته در شهرستان کرج اشاره کرد و گفت: یکی از متهمان دستگیرشده مردی بود که علاوه بر دعانویسی برای طعمه‌هایش ادعا می‌کرد که می‌تواند با تجویز داروهای گیاهی، بیماری‌ها را درمان کند. وی افزود: شاکیان نیز بعد از مراجعه به این مرد و پرداخت مبالغ هنگفت و استفاده از داروهای گیاهی، نه تنها بیماری‌شان درمان نمی‌شد که دچار عوارض دیگری هم می‌شدند.


رئیس پلیس آگاهی استان تهران و البرز با بیان اینکه در محل فعالیت این مرد انواع گیاهان دارویی و کتاب‌های دعانویسی کشف و ضبط شد، تصریح کرد: بعد از دستگیری متهم 6 نفر با حضور در اداره آگاهی از او شکایت کردند. سرهنگ گل‌صباحی با اشاره به اینکه بیشتر افرادی که طعمه رمالان می‌شوند زنان و دختران جوان هستند، یادآور شد: متأسفانه این افراد به تصور اینکه رمالان قادرند با نوشتن دعا و طلسم اقدام به علاج بیماری، بخت‌گشایی، گره‌گشایی و حل مشکلات کنند فریب می‌خورند و در دام آنها گرفتار می‌شوند، حال آنکه افراد دارای مشکلات خانوادگی و بیماری به جای مراجعه به رمالان باید به مراکز مشاوره‌ای دارای پایه علمی یا پزشکان و روانشناسان مراجعه کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا