انگيزه قتل و آتش زدن مادر و فرزندان يزدي  


 

 

 

يزدفردا: قاتل به نام "محمود" 29 ساله و مقتولان زني به نام "رباب" 31 ساله با جنين8/5 ماهه و پسر بچه 5 ساله به نام "محسن" مي باشند.

یکی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنائی به خبرنگارپيمان  گفت: بعد از اطلاع از حادثه به همراه بازپرس ویژه قتل در صحنه حادثه حاضر، وبا توجه به نحوه جرم، احتمال دادیم فردی که مرتکب جنایت شده، با افراد خانه و موقعیت خانه آشنایی داشته است .

وی افزود : در تحقیقات دو تن از همسایگان اعلام کردن بعد از رویت دود، فردی را دیده اند که از پشت بام، در حال فرار بوده است .

وی متذکر شد پس از 6 ساعت کار تحقیقاتی بی وقفه، به برادر وی که معتاد و سابقه دار می باشد و همان روز به سرکار نرفته بود مظنون و او را دستگیر کرده، که با کارهای پلیسی به قتل اعتراف و صحنه را تشریح کرد.

وی با ذکر این که قاتل از قبل هم به دلیل تقاضای وجه از خواهرش جهت تهیه مواد و امتناع وی از پرداخت اختلاف داشته است ، گفت: متهم به قتل، پس از ورود به منزل، با توجه به اینکه خواهر و پسر خواهرش در خواب بوده اند با تینری که به همراه داشته است منزل را به آتش کشیده است و بعد از آن پشیمان می گردد و می خواسته است که آتش را خاموش کند، که موفق نمی شود و حتی دستهایش بر اثر شکستن شیشه بریده است.

قاتل در اداره آگاهی  انگیزه قتل را سرقت، جهت تهیه مواد اعلام کرده است

اخبار مرتبط در يزدفردا :


آخرين اخبار قتل و سوزاندن  مادر وفرزند يزدي آخرين اخبار قتل و سوزاندن مادر وفرزند يزدي
تاریخ : 02 آذر 1385 - قبل‏ازظهر 07:48






  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا