تهران: مجروح تصادف خودروي آمبولانس را دزديد

یزدفردا :فردي كه در يك حادثه رانندگی در تهران مصدوم شده بود ، هنگام امدادرساني ماموران اورژانس پايتخت ، خودروي آمبولانس اورژانس را به سرقت برد .

به گفته مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران ، پس از آنكه حدود ساعت 2 و 30 دقيقه بامداد امروز ( شنبه 21 آبان 1390 ) خبر يك تصادف در بزرگراه مدرس در مسير جنوب به شمال ، زیر پل بزرگراه همت به مركز گزارش شد ، ماموران اورژانس ، فوري به محل اعزام شدند .

عباسی افزود : متخصصان اورژانس با حضور در محل حادثه ، سرگرم امدادرسانی و و پانسمان زخم های راننده خودروی پراید که با گادرریل برخورد کرده بود ، بودند . پس از آن بود كه اين فرد با دور شدن از امدادرسانان ، به بهانه دادن نشاني به راننده جرثقیل حمل خودرو ،‌ در پشت فرمان خودروي آمبولانس مي نشيند و مقابل چشمان پلیس و امدادرسانان ، با سرقت آمبولانس از محل مي گریزد .

وی افزود : ماموران پلیس حاضر در صحنه تصادف ، با یک دستگاه سمند به پيگرد سارق آمبولانس پرداختند ، اما سارق موفق به فرار شد .

اين مقام مرکز اورژانس تهران گفت : با اعلام موضوع سرقت آمبولانس به مرکز پیام اورژانس و رهگیری آن با استفاده از سیستم مکان یاب GPS نصب شده روی آمبولانس و پیگیری خط سیر آن ،‌ این خودروی اورژانس تهران در خیابان سراج 30 متری دوم پیدا شد .

عباسی با بیان اینکه سارق آمبولانس ، این خودرو را رها کرده و متواری شده بود ، افزود : مراتب به پلیس آگاهی اعلام شد و پلیس در حال پیگیری موضوع است .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا