پیگیری‌پرونده تجاوزتاسف بار دو تبعه افغان  به استاد دانشگاه


پیگیری ماجرای کوی فراز ادامه داردسوم آبان ماه امسال بود که وقوع حادثه ای هولناک نام منطقه سعادت آباد تهران را بر سر زبان ها انداخت. دو مرد افغان زن جوانی را که در حال عبور از یک پل عابر پیاده بود با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرار دادند و اموالش را سرقت کردند.


اعتدال : این حادثه وقتی به پلیس گزارش شد که خانواده زنی به نام سیما بعد از ساعتی بی خبری از او، بدن نیمه جانش را در نزدیکی خانه اش در کوی فراز، واقع در سعادت آباد پیدا کردند. آثار متعدد ضرب و جرح روی بدن زن جوان به خوبی مشهود بود و نشان می داد حادثه تلخی برایش رخ داده است.


ساعتی پس از این حادثه ،وقتی سیما استاد دانشگاه شرایط بهتری پیدا کرد گفت در حالی که از روی پل عابر پیاده نزدیک خانه اش عبور می کرد دو مرد افغان با تهدید چاقو او را مورد آزار و اذیت قرار داده و سپس به ساختمانی نیمه کاره در آن حوالی گریخته اند.


متاسفانه قربانی این حادثه نتوانست دو متهم را در بین ساکنان ساختمان نیمه کاره شناسایی کند. این پرونده همچنان از سوی پلیس تهران پی گیری می شود و در تازه ترین خبر، سرهنگ محسن خانچرلی رئیس پلیس پیشگیری تهران اعلام کرده است که این منطقه جزء مناطق جرم خیز و آلوده نیست اما موضوع اتباع بیگانه از طریق پلیس مهاجرت پیگیری می شود.



منبع: آفتاب

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا