هشدار پلیس فتا:مشتری کافی نت، حساب مردم را خالی می کرد !

یزدفردا "سرویس خبر پلیس"فتا":سرگرد جهانشیری رئیس پلیس فتا استان بوشهر بیان داشت : پیرو شکایت فردی مبنی بر برداشت غیر مجاز مبلغ 000 ،000 ،21 ریال از حساب وی، ﻤﺄمورین اقدامات خود را آغاز نموده و در بررسی‌های اولیه مشخص گردید که مبلغ فوق طی چندین خرید اینترنتی توسط سارقین برداشت شده است.

کارشناسان پلیس فتا در تحقیقات فنی و تخصصی انجام گرفته و رصد سایت‌هایی که متهم از آنها استفاده نموده بود، نهایتاً متهم را شناسایی و مشخص گردید که وی دارای سوابق سوء در بحث جرایم اینترنتی بوده و حتی محکوم گردیده است که در اقدامی متهم دستگیر و پس از رویت مدارک و ادله کافی به جرم اعتراف و بیان داشت با همدستی دو نفر دیگر از دوستانش اقدام به چندین کلاهبرداری و سرقت اینترنتی دست زده است. متهم اعتراف نمود که وی با رفتن به کافی‌نت‌ها ،اطلاعات حساب مشتریان را سرقت کرده و از این طریق به حساب‌های آنان دسترسی پیدا کرده است.

معاونت اجتماعی پلیس فتا ناجا در خصوص این پرونده بیان داشت: اینگونه مشکلات غالباً به دلیل بی احتیاطی شخص مالباخته رخ می‌دهد . لذا هموطنان باید دقت نمایند که هیچ‌گاه اطلاعات حساب خود را در اختیار سایرین قرار ندهند به خصوص به هنگام خریدها و پرداخت‌های اینترنتی، و در صورت اجبار سریعاً رمز خود را تغییر داده تا دچار چنین مشکلاتی نشوند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا