بیش از ۵۰۰ میلیون ریال اسناد واوراق بهاء دار مسروقه از یک مرد سارق در این شهر کشف و ضبط شد.

 محمد علي قاسمزاده بافق فردا:بیش از ۵۰۰ میلیون ریال اسناد واوراق بهاء دار مسروقه از یک مرد سارق در این شهر کشف و ضبط شد.

سرهنگ ” علی صالحی ” فرمانده انتظامی بافق  با اعلام این خبر افزود: در پی نا امنی چند روز اخیر و شکایت های مردمی مبنی بر کیف قاپی و سرقت  از داخل خود روها ، پیگیری موضوع در دستور کار این نیرو قرار گرفت و عاقبت با شگردهای خاص پلیسی،سارق دستگیر  و تحویل مقامات قضایی شد.

وی اضافه کرد: این سارقِ ۵۰ ساله،  از اهالی بم است که به شهر بافق تبعید شده و به علت بیکاری دست به سرقت از داخل خودروهای مردم می زد.

فرمانده انتظامی بافق، مدارک ، ا سناد و اوراق بهاء دار مسروقه ی کشف شده را شامل انواع دسته چک، دفترچه های پس انداز، کارتهای سوخت و عابر با نک، سه فقره چک مبلغ دار، یک فقره چک سفید امضاء ، چند مورد کارت ملی ، کارت  خودرو، گواهینامه  اشخاص ، شناسنامه افراد ، و سند مالکیت خود رو اعلام کرد.

سرهنگ صالحی ، ارزش ریالی اوراق بهاء دار و دفترچه های پس انداز کشف شده را  افزون بر ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: از میزان موجودی کارتهای سوخت و عابر بانک اطلاع دقیقی در دست نیست و احتمالا سارق از کارتهای عابر بانک برداشت کرده باشد.

وی  با بیان اینکه پرسنل این نیرو درحال شناسایی مالباختگان هستند گفت : به محض احراز هویت این افراد ، مدارک مسروقه به آنها باز گردانده می شود.

رئیس پلیس بافق از مردم خواست تا موتوسیکلت و خودرو ها را در محلهای امن پارک کنند و توجه داشته باشند که درب خودرو باز نباشد و حتی المقدور از تجهیزات ایمنی مثل قفل فرمان ، دزد گیر و … استفاده نمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا